En ny digital oplevelse - vi har designet og implementeret et nyt CMS-system, som vi nu vedligeholder for Kirk Kapital
Kirk Kapital blev etableret i 2007, men virksomhedens arv strækker sig helt tilbage til 1932, hvor Ole Kirk Christiansen begyndte at fremstille trælegetøj i hans workshop. I 1934 begyndte Ole Kirk Christiansen at sælge dem under, det nu verdenskendte navn, LEGO.
Fantasi og kreativitet danner i dag grundlaget for virksomheden, som administrerer og vækster familieejet kapital, specialiserer sig i finansielle investeringer og har minoritetsinteresse i en række andre store virksomheder.
I tråd med deres motto, ‘Vi investerer, samarbejder og skaber’, ønskede Kirk Kapital et moderne website, der kunne afspejle deres kompetencer samt øge kundeloyaliteten.
Derfor ønskede Kirk Kapital at investere i et nyt digitalt system, der kunne forbedre den digitale oplevelse for deres besøgende rundt omkring i verden. Dette krævede et nyt og elegant website, der var designet og visualiseret til at afspejle Kirk Kapitals moral og værdier.
Opgaven bestod i at lave et brugervenligt website med et nyt og skræddersyet design
Kirk Kapital ledte efter et erfarent digitalt bureau til at forbedre deres nuværende digitale tilstedeværelse, så de i højere grad kunne levere et sammenhængende, pålideligt og værdifuldt budskab samt give deres besøgende den bedst mulige oplevelse.
Kirk Kapital rakte derfor ud til Twentyfour med visionen om at få et nyt website design, der var skræddersyet til deres behov. Ydermere ønskede de erfarne udviklere til at implementere websitet og stå for den efterfølgende vedligeholdelse.
Opgaven for Twentyfour var i høj grad at fremhæve den historie og oplevelse, Kirk Kapital tilbyder deres kunder, gennem et nemt og intuitivt CMS-system. Vi opsatte alt i WordPress, da WordPress er nemt at tilpasse, SEO venligt, nemt at skalere og ukompliceret at administrere. Det gør, at Kirk Kapital ubesværet kan tilføje og opdatere deres indhold – præcis som de ønskede.
Projektet
Twentyfour og Kirk Kapital samarbejdede om at designe og lave et smart og responsive website, der kunne fuldt ud afspejle deres værdier og forretningsmål. Kun de nyeste og mest opdaterede versioner af WordPress blev brugt, og vi lavede ydermere sideskabeloner og design layouts, så Kirk Kapital kunne være helt fri til selv at drive deres website og skræddersy det indhold, de har på deres frontend-side.
Dertil blev der opsat specifikke funktioner såsom: Standard setup til at acceptere cookiepolitik, 404 side, favicon samt basale værktøjer til dataindsamling såsom Google Analytics, tracking og meget mere. Som sidste led i projektet sørgede vi for kvalitetssikring af websitet gennem adskillige tests.
I forhold til vedligeholdelse sørger vi Twentyfour for, at websitet altid er opdateret samtidig med, at vi håndterer al downtime og eventuelle fejl, der skal udbedres. Derudover har vi lavet et ‘support voucher-system’ til vedligeholdelse og diverse opgaver og opdateringer.