fb-head-tag-img
Cases - CMS-baseret hjemmeside

Naturbutikkens (Dansk Ornitologisk Forening) Nye UX, Webshop, Integration med Microsoft Dynamics Business Central og Vedligeholdelse

Vi er glade for at kunne meddele den succesfulde gennemførelse af vores projekt, der involverede et samarbejde med Naturbutikken, Dansk Ornitologisk Forenings butik. Vores arbejde med Naturbutikken omfattede en ny UX og design til deres hjemmeside baseret på designs, som vi havde udarbejdet, samt en integration af webshoppen og Microsoft Dynamics Business Central.

 

Vores team har designet en optimal digital løsning, der inkluderer generelle forbedringer i hjemmesidens design og brugeroplevelse. Vi har også indarbejdet bedre “Call to Action” (CTA) knapper på hele webstedet, hvilket gør det nemmere for brugerne at navigere og foretage køb. Derudover har vi strømlinet checkout-processen og sikret en mere gnidningsløs og effektiv kundeoplevelse. Desuden har vi sikret, at den nye hjemmeside er mobilvenlig med bedre tilgængelighedsfunktioner for brugere på mobile enheder. I dagens digitale verden er en mobilvenlig hjemmeside afgørende, da flere og flere mennesker bruger deres smartphones til at browse og handle online. Vores team hos Twentyfour står også for hosting, vedligeholdelse, opdatering, sikring og support af alt det, vi har opbygget for Naturbutikken.

 

Vi er stolte af at have været en del af projektets succes, og vi vil gerne udtrykke vores taknemmelighed over for Naturbutikken og alle involverede for at have gjort dette muligt. Vi tror på, at den nye hjemmeside vil forbedre kundeoplevelsen markant, tiltrække nye kunder og øge salget for Naturbutikken.

 

Det var en fornøjelse at have hjulpet Naturbutikken på denne rejse og ser frem til at arbejde med flere virksomheder for at hjælpe dem med at nå deres mål for digital transformation.

 

Besøg Naturbutikken her!