fb-head-tag-img

Se vores tidligere arrangementer

department-image

Det gode købmandskab med Mikkel Severin!

På vores #3 event i interview-serien om det gode købmandskab, havde vi besøg af en af Danmarks førende Mind Control eksperter, Mikkel Severin. På eventet snakkede vi bl.a. om emotionel intelligens (EQ) og dens vigtighed, når man taler om bundlinje og trivsel, hvordan man styrer sine tanker og følelser ved hjælp af psykologiske teknikker og hvordan man kan spotte en løgn! ????
  • Hvorfor høj EQ driver god ledelse.
  • Hvordan du med fokus på EQ, sikrer en effektiv konflikthåndtering og stærke forhandlinger.
  • Hvordan du kan styrke og udvikle din egen EQ.
  • Hvordan du kan spotte en løgn ved brug af spørgeteknikker.
department-image

Det gode købmandskab med Kristina May Pries!

På vores event #2 i interview-serien om det gode købmandskab, havde vi den store fornøjelse af Kristina May Pries som gæst! Kristina er CEO og Brand strateg i det strategiske designbureau AM Copenhagen og kvinden bag podcasten DesignKan. Kristina er bl.a. drevet af at transformere forretninger med den rette brandstrategi, hvilken hun stillede uddybende og skarpt på, under eventet! ????
  • Dét at drive forretning og bureau.
  • Kontrasten i ønsket om mange opgaver og ønsket om de rigtige opgaver.
  • Hvorfor kemi er key i kreative processer!
  • Friheden ved iværksætteri og bagsiden af medaljen.
  • Betydningen af en god brandingstrategi og personlig branding.
department-image

Det gode købmandskab med Morten Grabowski!

På vores #1 event i interview-serien om det gode købmandskab, havde vi Morten Grabowski Kjær, indehaver af Luksusbaby.dk, som gæst i studiet, til en snak om hvordan et godt købmandskab og en kundeservice ud over det sædvanlige har ført til en millionforretning med både webshops og fysiske forretninger. I interviewet kom vi bl.a. ind på Luksusbaby.dk's tilblivelse, succes og vilde fremtidsplaner ????
  • Betydningen af et godt købmandskab og gedigen kundebetjening.
  • Om barrierer undervejs, omkostninger, omstillinger og digitalisering.
  • Hvordan forretninger sikrer at være digitalt gearet til fremtiden.
  • Gennemgang af de valg, der skabte en millionforretning med succes i webshops og fysiske forretninger.
department-image

Tag din webshop til udlandet!

I dette seminar gæstede Rasmus Aagaard, CEO & Partner i Twentyfour, Plutonic Media til en snak om hvordan man kan ekspandere sin eCommerce shop til nye markeder på tværs af landegrænser. Temaet for eventet var hvordan man forbereder sin webshop, så den er klar til udlandseventyr. Herunder blev der stillet skarpt på udvikling, webshopmoduler, integrationer, valuta og meget mere! ????
  • Hvorfor skalering af webshoppen er fundamentalt og et vigtigt konkurrenceparameter, på nye markeder.
  • Domæner og udvikling samt valg af CMS og webshopmodul.
  • Én webshop til hvert marked - hvorfor er det ikke nok at have én samlet webshop til alle udenlandske markeder.
  • Betalingsløsninger, integrationer, tech stacks og versionsstyring.
department-image

Optimer kunderejsen i din webshop!

På vores 20 minutters webinar havde Rasmus Aagaard, CEO & Partner i Twentyfour, fokus på hvordan du optimerer dine kunders købeoplevelse og skaber loyale kunderelationer. Under eventet forklarede Rasmus, hvordan du skaber eller optimerer kunderejsen i din webshop, så den bliver sammenhængende og sømløs og efterlader kunden med en værdifuld købsoplevelse ⭐️
  • Webshops, som gør det særdeles godt i deres kunderejse før- under og efter køb - hvad er dét, de gør?
  • Sådan bygger du en brugervenlig webshop udadtil og indadtil og optimerer kunderejsen.
  • Styrk kundens oplevelse på webshoppen og dine interne arbejdsprocesser ved at bygge jeres systemer sammen, og undgå tab af data og køb.
  • 2021 webshop-trends.
department-image

Skab en sammenhængende brugerrejse!

Hvordan skaber man en intuitiv og sammenhængende brugerrejse for sine kunder? Det stillede Rasmus Aagaard, CEO & Partner i Twentyfour, skarpt på, da han gæstede MarketCommunitys e-konference om websitet og brugerrejsen. Jo mere sømløs og sammenhængende, man formår at gøre brugerrejsen, jo nemmere vil vejen være for kunden - lige fra behov og idé til kontakt og køb ????
  • Eksempler på stærke cases i brugerrejsen før-under og - efter kontakt og køb.
  • The devil is in the detail - små tiltag der gør en stor forskel!
  • Forstå og grib de afgørende kontaktpunkter på brugerrejsen.
  • Sådan skaber vi en sømløs kundeoplevelse på tværs af digitale og analoge kontaktpunkter i Twentyfour.
  • Afspejl din virksomhedskultur i alt hvad du gør virtuelt som fysisk - processen af A-Z.
department-image

Hvad koster et website?

“Hvad koster det?” - det er netop et af de spørgsmål som vi bliver stillet oftest! På dette 20 minutters webinar satte Rasmus Aagaard, CEO & Partner i Twentyfour, ord på vigtige elementer, der er med til at afgøre prisen på en website løsning. Under eventet kom Rasmus bl.a. omkring de simple og mindre løsninger - men også de større og mere komplekse website setups med webshops etc. ????
  • Behovsafdækning, målgruppe, differentiering og forretningsværdi.
  • Hyldeprodukt eller skræddersyet løsning - hvilken produkt har du brug for?
  • Vigtige krav til et website anno 2021.
  • Det er ikke kun det ydre, der tæller - look & feel vs. kodning og alt det, der ligger bag ved de flotte farver og lækre setup inde i "maskinrummet".
  • It's all about the money - værdibaseret prissætning, timepris eller fastprisaftale?
department-image

Fang dine leads med call-to-actions!

På vores allerførste webinar satte Rasmus Aagaard, CEO & Partner i Twentyfour, fokus på, hvordan man opbygger et stærkt B2B website, der genererer leads ved hjælp af bl.a. call-to-actions, engagement funnels, hurtig responstid og velvalgt kodning. Kodningen og de rette tekniske integrationer betyder meget for både websitets performance, brugeroplevelsen, skalerbarheden og rangering i Google ????
  • Hvorfor overhovedet have et website? Hvilken forretningsværdi vil du opnå?
  • Målrgeuppe-differentiering på websitet.
  • Sådan kan call-to-actions og engagement funnels lede dine kunder den rigtige vej.
  • Integrationer der kan ses på bundlinjen.
  • Øg websites loadhastighed og dets rangering i Google søgninger.
  • Responsiv løsning, selvfølgelig!