fb-head-tag-img

Kommende arrangementer

I Twentyfour vil vi gerne dele ud af vores viden og erfaringer inden for digitale trends og webudvikling og forhåbentlig være med til at inspirere dig! Vi har masser af spændende ting på tegnebrættet – se alle vores kommende arrangementer her.

Online webinar d. 15/4: Optimer kunderejsen i din webshop

Kunne du tænke dig at optimere dine kunders købsoplevelse og skabe loyale kunderelationer? Hop med på en 20 minutters live stream og hør om, hvordan du skaber eller optimerer kunderejsen i din webshop, så den bliver sammenhængende og sømløs og efterlader kunden med en købsoplevelse, der overgår forventningerne og skaber loyale kunder, der vender tilbage. Speaker på webinaret er Rasmus Aagaard, Managing Partner i Twentyfour.

three-column-image

Dit forslag her?

Hvad betyder loyale kunder for din forretning? Og hvordan skaber og vedligeholder du en kunderejse ud over det sædvanelige? I vores næste Live webinar inviterer vi en ganske særlig gæst i stolen, som vil tage os med på en ekstraordinær forreetnings- og kunderejse. Stay tuned – vi løfter snart sløret og inviterer dig med!

three-column-image

Dit forslag her?

Vi planlægger hele tiden nye events og emner til vores kanaler, og vi vil allerhelst debattere det, der er top of mind hos jer! Derfor er du er også meget velkommen til at sende forslag til emner, jeg kan tage op til ras@twentyfour.dk – jeg modtager jeres input med åbne arme!

two-column-image

Vil du gerne få information om vores events direkte i indbakken?

Vi afholder alt lige fra online webinarer, morgenmøder, LinkedIn Live events og e-konferencer, og når du modtager vores event nyhedsbrev, vil du få muligheden for at tilmelde dig som en af de første og dermed sikre dig en plads.

 

Se vores tidligere arrangementer

department-image

Market Community - Brugerrejsen. (Afholdt)

Brugerrejsen skal være intuitiv og sammenhængende for dine kunder. En brugerrejse er hele det forløb, kunden har i interaktionen med din virksomhed og begynder allerede der, hvor en potentiel kunde begynder sin søgning på nettet eks. via en søgemaskine som Google. Jo mere sømløs og sammenhængende, du formår at gøre denne oplevelse, jo nemmere vil vejen være for kunden fra behov/idé til kontakt/køb.
  • Eksempler på stærke cases i brugerrejsen før-under og -efter kontakt/køb
  • The devil is in the detail – små tiltag der gør en stor forskel
  • Forstå og grib de afgørende kontaktpunkter på brugerrejsen
  • Sådan skaber vi en sømløs kundeoplevelse på tværs af digitale og analoge kontaktpunkter i Twentyfour
  • Afspejl din virksomhedskultur i alt hvad du gør virtuelt som fysisk -> processen fra A-Z
department-image

Hvad koster et website? (Afholdt)

Hvad koster det? – lige netop det spørgsmål er et af dem, vi bliver stillet aller oftest! I dette korte inspirations-webinar satte vi derfor ord på vigtige elementer, der er med til at afgøre prisen på jeres kommende website. Vi kom både omkring de simple og mindre løsninger - men også de større komplekse website setup med webshop etc. På 20 minutter tog jeg alle deltagende igennem emner som:
  • Behovsafdækning, målgruppe differentiering og forretningsværdi
  • Hyldeprodukt eller skræddersyet løsning – hvilket produkt har du brug for?
  • Vigtige krav til et website anno 2021
  • Det er ikke kun det ydre, der tæller – look & feel vs. kodning og alt det, der ligger bag ved de flotte farver og lækre setup inde i “maskinrummet”
  • It’s all about the money – værdibaseret prissætning, timepris eller fastprisaftale?
department-image

Fang dine leads med call-to-actions! (Afholdt)

I dette live webinar satte vi fokus på, hvordan du opbygger et stærkt B2B website, der genererer leads ved hjælp af bl.a. call-to-action funktioner, engagement funnels, hurtig responstid og velvalgt kodning. Kodningen og de rette tekniske integrationer betyder meget for dit websites performance, brugeroplevelsen, sitets skalerbarhed og rangering i Google søgninger. Din virksomheds interne processer kan med få greb optimeres væsentligt:
  • Hvorfor overhovedet have et website? Hvilken forretningsværdi vil du opnå?
  • Målgruppe-differentiering på websitet
  • Sådan kan call-to-actions og engagement funnels lede dine kunder den rigtige vej
  • Integrationer der kan ses på bundlinjen
  • Øg jeres websites loadhastighed og dets rangering i Google søgninger
  • Responsiv løsning selvfølgelig