fb-head-tag-img

Se vores tidligere arrangementer

department-image

Det gode købmandskab med Mikkel Severin!

På vores #3 event i interview-serien om det gode købmandskab, havde vi besøg af en af Danmarks førende Mind Control eksperter, Mikkel Severin. På eventet snakkede vi bl.a. om emotionel intelligens (EQ) og dens vigtighed, når man taler om bundlinje og trivsel, hvordan man styrer sine tanker og følelser ved hjælp af psykologiske teknikker og hvordan man kan spotte en løgn! 🔥
  • Hvorfor høj EQ driver god ledelse.
  • Hvordan du med fokus på EQ, sikrer en effektiv konflikthåndtering og stærke forhandlinger.
  • Hvordan du kan styrke og udvikle din egen EQ.
  • Hvordan du kan spotte en løgn ved brug af spørgeteknikker.
department-image

Det gode købmandskab med Kristina May Pries!

På vores event #2 i interview-serien om det gode købmandskab, havde vi den store fornøjelse af Kristina May Pries som gæst! Kristina er CEO og Brand strateg i det strategiske designbureau AM Copenhagen og kvinden bag podcasten DesignKan. Kristina er bl.a. drevet af at transformere forretninger med den rette brandstrategi, hvilken hun stillede uddybende og skarpt på, under eventet! 🚀
  • Dét at drive forretning og bureau.
  • Kontrasten i ønsket om mange opgaver og ønsket om de rigtige opgaver.
  • Hvorfor kemi er key i kreative processer!
  • Friheden ved iværksætteri og bagsiden af medaljen.
  • Betydningen af en god brandingstrategi og personlig branding.
department-image

Det gode købmandskab med Morten Grabowski!

Vi har inviteret Morten Grabowski Kjær, indehaver af Luksusbaby.dk, som gæst i den varme stol, til en snak om hvordan et godt købmandskab og en kundeservice ud over det sædvanlige har ført til en millionforretning med både webshops og fysiske forretninger. Rasmus Aagaard stiller Morten en række undrende og kritiske spørgsmål, om Luksusbaby.dk’s tilblivelse, stormende succes og vilde fremtidsplaner.
  • Vi kommer til at stille skarpt på betydningen af et godt købmandskab og gedigen kundebetjening.
  • Blive klogere på om barrierer undervejs, omkostninger, omstillinger og digitalisering.
  • Vi undersøger, hvordan forretninger sikrer at være digitalt gearet til fremtiden.
  • Gennemgang af de valg, der skabte en millionforretning med succes i webshops og fysiske forretninger.
department-image

Tag din webshop til udlandet!

Rasmus Aagaard, Managing Partner i Twentyfour, er gæst i studiet hos Plutonic Media til et seminar om, hvordan du bedst muligt ekspanderer din eCommerce shop til nye markeder på tværs af landegrænser. Temaerne er forberedelse af din webshop, så den er klar til dit udlandseventyr. Udvikling, webshopmoduler, integrationer, valuta og meget mere. Vi skal hele vejen rundt.
  • Hvorfor skalering af webshoppen er fundamentalt og et vigtigt konkurrenceparameter, når du skal indtræde nye markeder.
  • Domæner og udvikling samt valg af CMS og webshopmodul for din webshop.
  • Én webshop til hvert marked - hvorfor er det ikke nok at have én samlet webshop til alle udenlandske markeder.
  • Betalingsløsninger, integrationer, tech stacks og versionsstyring.
department-image

Optimer kunderejsen i din webshop!

Hvordan optimerer du dine kunders købsoplevelse og skaber loyale kunderelationer? Hør på dette 20 minutters webinar, hvordan du skaber eller optimerer kunderejsen i din webshop, så den bliver sammenhængende og sømløs og efterlader kunden med en købsoplevelse, der overgår forventningerne og skaber loyale kunder, der vender tilbage. Speaker på webinaret er Rasmus Aagaard, Managing Partner i Twentyfour.
  • Webshops, som gør det særdeles godt i deres kunderejse før- under og efter køb - hvad er dét, de gør?
  • Sådan bygger du en brugervenlig webshop udadtil og indadtil og optimerer kunderejsen.
  • Styrk kundens oplevelse på webshoppen og dine interne arbejdsprocesser ved at bygge jeres systemer sammen, og undgå tab af data & køb.
  • Vi kigger nærmere på 2021 webshop-trends.
department-image

Market Community - Brugerrejsen!

Brugerrejsen skal være intuitiv og sammenhængende for dine kunder. En brugerrejse er hele det forløb, kunden har i interaktionen med din virksomhed og begynder allerede der, hvor en potentiel kunde begynder sin søgning på nettet eks. via en søgemaskine som Google. Jo mere sømløs og sammenhængende, du formår at gøre denne oplevelse, jo nemmere vil vejen være for kunden fra behov/idé til kontakt/køb.
  • Eksempler på stærke cases i brugerrejsen før-under og - efter kontakt/køb.
  • The devil is in the detail - små tiltag der gør en stor forskel.
  • Forstå og grib de afgørende kontaktpunkter på brugerrejsen.
  • Sådan skaber vi en sømløs kundeoplevelse på tværs af digitale og analoge kontaktpunkter i Twentyfour.
  • Afspejl din virksomhedskultur i alt hvad du gør virtuelt som fysisk -> processen af A-Z.
department-image

Hvad koster et website?

Hvad koster det? – lige netop det spørgsmål er et af dem, vi bliver stillet aller oftest! I dette korte inspirations-webinar satte vi derfor ord på vigtige elementer, der er med til at afgøre prisen på jeres kommende website. Vi kom både omkring de simple og mindre løsninger - men også de større komplekse website setup med webshop etc. På 20 minutter tog jeg alle deltagende igennem emner som:
  • Behovsafdækning, målgruppe, differentiering og forretningsværdi.
  • Hyldeprodukt eller skræddersyet løsning - hvilken produkt har du brug for?
  • Vigtige krav til et website anno 2021.
  • Det er ikke kun det ydre, der tæller - look & feel vs. kodning og alt det, der ligger bag ved de flotte farver og lækre setup inde i "maskinrummet".
  • It's all about the money - værdibaseret prissætning, timepris eller fastprisaftale?
department-image

Fang dine leads med call-to-actions!

I dette live webinar satte vi fokus på, hvordan du opbygger et stærkt B2B website, der genererer leads ved hjælp af bl.a. call-to-action funktioner, engagement funnels, hurtig responstid og velvalgt kodning. Kodningen og de rette tekniske integrationer betyder meget for dit websites performance, brugeroplevelsen, sitets skalerbarhed og rangering i Google søgninger.
  • Hvorfor overhovedet have et website? Hvilken forretningsværdi vil du opnå?
  • Målrgeuppe-differentiering på websitet.
  • Sådan kan call-to-actions og engagement funnels lede dine kunder den rigtige vej.
  • Integrationer der kan ses på bundlinjen.
  • Øg jeres websites loadhastighed og dets rangering i Google søgninger.
  • Responsiv løsning, selvfølgelig!

Vil du med til vores næste event?

Vi inviterer løbende til arrangementer, morgenmøder, live events og e-konferencer. Når du modtager vores nyhedsbrev får du muligheden for at tilmelde dig som en af de første og dermed sikre dig en plads.

 

Har du en god idé?

Vi håber, du har lyst til at interagere med os og involvere dig i vores events. Det gælder både i forhold til at stille os en masse spørgsmål, men også hvis du brænder for et særligt digitalt emne, eller simpelthen bare har en knaldgod idé til, hvad vi skal stille skarpt på på vores kommende events. Så send mig endelig en mail på ras@twentyfour.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig!