fb-head-tag-img

Online event om det gode købmandskab og branding, der kan ses på bundlinjen (afholdt)

Rasmus Bjørn Aagaard, CEO & Partner Twentyfour & Kristina May Pries, Brand strateg og CEO i det strategiske designbureau AM Copenhagen og kvinden bag podcasten “Design Kan”.

Det gode købmandskab er ikonisk. Et begreb, de fleste af os kender, men som kan variere i betydning, alt efter hvordan det bruges eller opfattes. Har det ændret betydning op gennem tiden, og hvad udgør den gode købmand i en digitaliseret og globaliseret tidsalder? Dét stiller vi skarpt på i en interviewserie, hvor vi inviterer en lang række af tidens dygtigste købmænd i den varme stol til en snak om den gode forretning i øjenhøjde.

Omfatter den moderne tids købmand også bureau- og konsulentverdenen?

Svaret er entydigt, hvis du spørger os i Twentyfour. I vores optik ligger det gode købmandskab i feltet mellem den oplevede værdi i varen/leverancen hos kunden og den stadig gode forretning hos sælgeren/ ”købmanden”.

Og netop værdiskabelse er én af de ting, vi sætter allerhøjest her i Twentyfour, og vores næste gæst i studiet, Kristina May Pries, deler denne entusiasme omkring emnet! 

Kemi er key i kreative processer

Selvom Kristina May, Brand strategi og CEO i det strategiske designbureau AM Copenhagen og kvinden bag podcasten Design Kan, beskriver sig selv som en ikke-købmand, så er hun drevet af ønsket om at transformere forretninger med den rette brandstrategi. Når hendes og bureauet AM’s løsninger sælger sig selv i dialogen med kunderne, er det fordi, det bliver en øjenåbner for de fleste, at det er essentielt og værdiskabende at definere og eksekvere på sit brand. 

Hør meget mere om, hvordan det rette møde mellem mennesker kan føre til vidtrækkende udvikling af forretninger gennem kreative processer, men også om bagsiden af medaljen, når man tror på, at relationen er den grundsten og det grundpræmis, vi bygger forretninger på.

Tid & sted

2. September kl. 09.30 – 10.30, se eller lyt med på online eventet, når Kristina May Pries gæster os i studiet til en snak om ærlighed, troværdighed og mennesker først. Et værdisæt vi her i Twentyfour i den grad deler med Kristina og hendes bureau designbureau, AM.

Vi kommer vidt omkring i emnerne og lover at vi stiller skarpt på bl.a.:
– essensen i en god brandstrategi, hvad betyder det for bundlinjen?
– personlig branding og betydningen af dette.
– iværksætteri når det er bedst og bagsiden af medaljen, lessons learned.


Interviewet er åbent for alle jeres spørgsmål, så byd endelig ind undervejs til både Rasmus og Kristina, de vil gøre deres bedste for at besvare indkommende spørgsmål.

Dagens gæst i den varme stol: Kristina May Pries

Kristina ønsker helt grundlæggende at få design ned i øjenhøjde, så alle ser værdien af design. Fordi design, ligegyldig hvilken form man møder det i, aldrig må blive en elitær øvelse, der kun er tænkt til de få eller er noget som foregår inde bag lukkede døre. Kristina er selv uddannet designer og kender derfor designprocesserne og tankegangen indenfra. Designprocessen og designtænkning er absolut nogle af de vigtigste kort vi har på hånden i forhold til at rykke ved noget i den verden og virkelighed vi befinder os i.

Læs mere om Kristina og podcasten DesignKan her.

Om designbureauet AM Copenhagen

Kristina May Pries er administrerende direktør og partner i det strategiske designbureau, AM Copenhagen, der består af et dedikeret team af designere, digitale designere, strategier og projektledere, som står bag en række betydelige rebrand og visuelle identitetsprojekter for store og mellemstore virksomheder. 

Dagens vært: Rasmus Bjørn Aagaard 

CEO og Partner i Twentyfour, +10 års erfaring i strategisk rådgivning, specificering og leverancer af digitale løsninger inden for websites, webshops, apps og systemintegrationer. Rasmus er netværker af natur, han engagerer og involverer sig i projekter, forretninger og ikke mindst i mennesker. Rasmus elsker at udfordre sine omgivelser og gribe tingene an fra en lidt anderledes vinkel end de fleste. Han er en født optimist og tror på, der er en løsning på selv den sværeste udfordring – man skal bare finde viljen og vejen.

Fik du ikke set eventet?

Se #2 interview i serien om det gode købmandskab, hvor Kristina May Pries, indehaver af AM Copenhagen gæstede studiet. 

Se interviewet på vores YoutubekanalDet gode købmandskab | Online event med AM Copenhagen | Twentyfour