fb-head-tag-img

E-konference: Websitet og brugerrejsen (afholdt)

4 eksperter giver i Market Communitys eftertragtede e-konference deres bud på, hvordan I kan påvirke jeres brugere på websitet og i den digitale brugerrejse. Hør Rasmus Aagaards indlæg om brugerrejsen, kundeoplevelsen og hvordan du afspejler virksomhedens kultur online her.

Se videoen nederst på siden ⬇


Websitet og brugerrejsen skal være intuitiv og sammenhængende for dine kunder, og det er ikke kun på den digitale bane. En brugerrejse begynder der, hvor en potentiel kunde har en interesse eller et behov og begynder sin søgning på nettet eks. via en søgemaskine som Google. Brugerrejsen skitserer kundens vej til din virksomhed, kontaktfladen undervejs og det forløb, kunden har, i interaktionen med din virksomhed. Jo mere sømløs og sammenhængende, du formår at gøre denne oplevelse, jo nemmere vil vejen være for kunden fra behov/idé til kontakt/køb.

I dette indlæg vil du blive præsenteret for: 

  • Eksempler på stærke cases i brugerrejsen før, under og efter kontakt/køb
  • Forstå og grib de afgørende kontaktpunkter på brugerrejsen – overstig kundens forventninger
  • Afspejl din virksomhedskultur i alt, hvad du gør, virtuelt som fysisk  > processen fra A-Z
  • The devil is in the detail – små tiltag der gør en stor forskel
  • Sådan skaber vi en sømløs kundeoplevelse på tværs af digitale og analoge kontaktpunkter i Twentyfour

Skal du med på vores næste event?

Vi elsker at nørde digitalisering og nye trends! Og allerhelst vil vi nørde det sammen med jer. Derfor inviterer vi løbende til arrangementer, webinarer, morgenmøder mv. i Twentyfour med fokus på digitale trends og webudvikling. Hvis du ønsker at få en invitation til disse events i din indbakke som en af de første og derved sikre dig en plads, kan du klikke her:

Ja tak, send mig gerne invitationer til jeres events!

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig direkte på ras@twentyfour.dk – Rasmus Aagaard, Managing Partner i Twentyfour

Jeg håber, vi ses!