fb-head-tag-img

Morgenmøde i Twentyfour: Optimer den digitale del af din forretning

24. august kl. 08.45 – 10.00 – Kom ind til et morgenmøde i Twentyfour, når vi inviterer til en briefing om, hvordan du optimerer og automatiserer din forretning, så du sikrer effektive arbejdsgange og giver dine kunder en unik kundeoplevelse. (Du kan også se med online)

Forretninger i det 21. århundrede handler i høj grad om at formå at skabe en optimal kunde-, købs- eller brugsoplevelse, det være sig online som fysisk. Vi er vant til en høj grad af convenience og vi forventer efterhånden et højt tempo fra opstået idé til vi står med varen/produktet/løsningen.


Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men jeg vil gerne modtage video fra eventet

Den gode kundeoplevelse vinder

Det er ikke altid nok at have en stærkt salgskanal, altså din forretnings ‘udstillingsvindue’ på websitet eller webshoppen. Samspillet i de underliggende processer (integrationer) bliver afgørende for din webshops performance, din forretnings processer og i sidste ende dine brugeres kundeoplevelse. Og vi ser en stor tendens i, at de virksomheder der vinder frem er dem, der formår at levere den gode kundeoplevelse.

Optimering af dit website, webshop eller digitale del af forretningen og integrationer til eks. ERP kan virke omstændigt og dyrt, men det er ofte en investering, der betaler sig på sigt, når du ønsker at skalere din forretning og give dine kunder den bedste bruger- eller købsoplevelse.


Skab samspil i processer og systemer

Så hvordan optimerer du den digitale del af forretningen, så både kunde-, medarbejder- og leverandørprocessen kører sømløst og så effektivt som muligt?

Kom ind til morgenmødet hos os på Strandlodsvej, hvor vi kigger nærmere på integrationer, der bl.a. sikrer up to date produktopdateringer, prisopdateringer, lagerbeholdning, kunde- og ordreinformationer.
Vi gennemgår konkrete kundecases, hvor vi viser eksempler på, hvordan vi har hjulpet vores kunder med at optimere deres digitale del af forretningen.

Case eksempel

På morgenmødet præsenterer vi et kundecases, hvor vi bl.a. konkretiserer:

  • Hvordan design og funktionalitet kan spille elegant sammen på en webshop
  • Hvordan man laver en fremtidssikker webshop (Plug-ins, custom code eller en kombination).
  • Integration mellem webshop og CRM system, hvordan håndterer man kunderne efter købet
  • Integration mellem webshop og økonomisystem, skal det være fuld-automatisk eller kun understøtte det mest nødvendige?

Tid og sted 

Eventet finder sted tirsdag d. 24. august kl. 08.45 – 10.00 i 24labs på Amager (Strandlodsvej 44, 3.), her kommer du med ind i maskinrummet, hvor vi afslører, hvordan du kan automatisere store dele af din webshop – og dermed spare dyrebar tid, som du kan bruge på vigtigere ting i din forretning. Det første eksempel på denne tankegang, vil du opleve, når du møder vores ipadreceptionist, som vi har automatiseret 😉

Vigtigt: Du kan også se med hjemmefra, hvis du ikke har mulighed for at deltage på vores kontor.

Tilmeld dig for at sikre din plads på eventet lige her ⬇


Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men jeg vil gerne modtage video fra eventet


Er du mere til on demand eller artikel?

Uanset hvad du foretrækker, leverer vi det hele til dig, når du er tilmeldt eventet. Så misser du muligheden for at deltage live d. 24. august kl. 08:45, så kan du læne dig tilbage og se videoen, specifikke afsnit i denne, eller læse en dybdegående artikel med de vigtigste pointer, idéer og anskuelser fra dagen.