fb-head-tag-img

Morgenmøde i Twentyfour: Optimer din e-commerce forretning

7. juli kl. 08.45 – 10.00 – Kom ind til et morgenmøde i Twentyfour, du kan også se med online på live streaming, når vi inviterer ind til en briefing om, hvordan du optimerer og automatiserer din e-commerce forretning, så du sikrer effektive arbejdsgange og giver dine kunder en unik købsoplevelse.

Webshops er mere end blot et lækkert online butiksvindue, det handler i høj grad om at skabe en optimal kundeoplevelse. Webshoppen skal også kunne optimere dit salg, positionere varerne for kunden og give dig et overblik over vækstpotentiale i din forretning, og sidst men ikke mindst skal en god webshop hjælpe med at styrke dit brand.


Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men jeg vil gerne modtage video fra eventet

Fra udstillingsvindue til kundeoplevelse

Det er ikke altid nok blot at have en stærkt salgskanal, altså dit ‘udstillingsvindue’ på webshoppen. Samspillet i de underliggende processer (integrationer) bliver afgørende for din webshops performance og i sidste ende dine brugeres kundeoplevelse.

Optimering af din webshop og integrationer til eks. ERP kan virke omstændigt og dyrt, men det er ofte en investering, der betaler sig på sigt, når du ønsker at skalere din webshop og give dine kunder den bedste købsoplevelse.

Du kan sætte yderligere strøm til din salgskanal ved at skræddersy din webshop til at præsentere og fremhæve produkter, der falder i kundens interesser. Ved at integrere din webshop til dit ERP system, vil du ligeledes kunne trække værdifuld data ud, der kan hjælpe dig med at optimere din forretning og minimere manuelt tastearbejde. Det kan give dig et overblik over, hvilke produkter, der sælger godt, og hvilke du med fordel kan sløjfe eller udskifte med andre bedre sælgende produkter. 


Skab samspil i processerne

Så hvordan optimerer du din webshop, så den fungerer sømløst og centreret omkring kundens oplevelse og dermed øger salget og skaber loyale kunderelationer?

Hør med på vores event om at integrere din webshop, hvor vi kigger nærmere på integrationer, der bl.a. sikrer up to date produktopdateringer, prisopdateringer, lagerbeholdning, kunde- og ordreinformationer.

Case eksempel

På morgenmødet præsenterer vi en kundecase, hvor vi bl.a. konkretiserer:

  • Hvordan design og funktionalitet kan spille elegant sammen på en webshop
  • Hvordan man laver en fremtidssikker webshop (Plug-ins, custom code eller en kombination).
  • Integration mellem webshop og CRM system, hvordan håndterer man kunderne efter købet
  • Integration mellem webshop og økonomisystem, skal det være fuld-automatisk eller kun understøtte det mest nødvendige?

Tid og sted 

Eventet finder sted onsdag d. 7. juli kl. 08.45 – 10.00 i 24labs på Amager (Strandlodsvej 44, 3.), her kommer du med ind i maskinrummet, hvor vi afslører, hvordan du kan automatisere store dele af din webshop – og dermed spare dyrebar tid, som du kan bruge på vigtigere ting i din forretning. Det første eksempel på denne tankegang, vil du opleve, når du møder vores ipadreceptionist, som vi har automatiseret 😉

Vigtigt: Du kan også se med hjemmefra, hvis du ikke har mulighed for at deltage på vores kontor.

Tilmeld dig og deltag i debatten!

Vi vil meget gerne åbne op for en interaktiv session, hvor I som deltagere også involverer jer og deltager i snakken. Så bring endelig dit input i spil (enten ved at sende det på mail forud for sessionen til ras@twentyfour.dk) eller ved at stille spørgsmål i chatten på live eventet.

Tilmeld dig for at sikre din plads på eventet lige her ⬇


Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men jeg vil gerne modtage video fra eventet


Er du mere til on demand eller artikel?

Uanset hvad du foretrækker, leverer vi det hele til dig, når du er tilmeldt eventet. Så misser du muligheden for at deltage live d. 7. juli kl. 08:45, så kan du læne dig tilbage og se videoen, specifikke afsnit i denne, eller læse en dybdegående artikel med de vigtigste pointer, idéer og anskuelser fra dagen.