fb-head-tag-img

Afholdt morgenmøde om optimering og automatisering af processerne i din webshop

Forretninger i det 21. århundrede handler i høj grad om at formå at skabe en optimal kunde-, købs- eller brugsoplevelse. Det er uanset om det er sig online eller fysisk. Vi er vant til en høj grad af bekvemmelighed, når vi handler online. Efterhånden forventer vi et højt tempo fra opstået idé til vi står med varen/produktet/løsningen.

Den gode kundeoplevelse vinder

Det er ikke altid nok at have en stærk salgskanal, altså din forretnings ‘udstillingsvindue’ på websitet eller webshoppen. Samspillet i de underliggende processer (integrationer) bliver afgørende for din webshops performance, din forretnings processer og i sidste ende dine brugeres kundeoplevelse. Og vi ser en stor tendens i, at de virksomheder der vinder frem er dem, der formår at levere den gode kundeoplevelse.

Optimering og automatisering af dit website, webshop eller digitale del af forretningen og integrationer til eks. ERP kan virke omstændigt og dyrt. Ofte er det en investering, der betaler sig på sigt, når du ønsker at skalere din forretning og give dine kunder den bedste bruger- eller købsoplevelse.

Skab samspil i processer og systemer

Så hvordan optimerer du den digitale del af forretningen, så både kunde-, medarbejder- og leverandørprocessen kører sømløst og så effektivt som muligt?

Et bud? Ved brug af data- og systemintegrationer, der bl.a. sikrer up to date produktopdateringer, prisopdateringer, lagerbeholdning, kunde- og ordreinformationer.

Der er meget at vide om integrationer og hvordan de kan bringe stor værdi for din forretning! Især er integrationer alfa og omega, når det kommer til optimering og automatisering af din webshop.

Du kan hoppe direkte ind på vores integrationsside og læs mere om fordelene.