fb-head-tag-img
Cases - CMS-baseret hjemmeside

Ny digital løsning understøtter Nupos kundeoplevelse med fokus på automatisering og integration af systemer

Vægttab, træning og sundhed. Det er noget, som har stået højt på danskernes liste i mange år. Med visionen om at gøre slankekuren til en positiv og sund oplevelse indtog Nupo markedet i 1981.

Siden da er Nupos produkter blevet testet og godkendt med flere end 35 individuelle kliniske studier, der viser at Nupo er hurtigt, sikkert og effektivt. I 2010 begyndte deres eksporteventyr, hvilket betød, at Nupo i 2019 måtte investere i et nyt digital system for at forbedre den digitale kundeoplevelse for alle deres kunder rundt om i verden.

Opgaven er at skabe en ekstraordinær digital kundeoplevelse

Efter at Nupos eksporteventyr begyndte i 2010 eksporterede Nupo i 2019 deres produkter til mere end 8 lande – heriblandt Kina, Holland og Kroatien. Med henblik på fremtidig vækst søgte Nupo en leverandør med ekspertise i at skabe en ekstraordinær digital kundeoplevelse for deres online kunder over hele verden.

Nupo havde et ønske, og en forventning, om, at det nye digitale system ville understøtte den digitale kundeoplevelse til deres kunder rundt om i verden samt minimere manuelle og tidskrævende opgaver inden for håndtering af bl.a. produktinformation og bogholderi.

Med henblik på Nupos ønske og forventning valgte de Twentyfour (Tidl. HTML24) som ansvarlig for at skabe og udvikle en responsiv webshop med fokus på bl.a. salg og automatisering af interne lagrings- og regnskabsprocesser.

Integrationer
Data-integration KOEBT, Microsoft Dynamics NAV, ERP-integration, Postnord (via vConnect)
Backend af webshop
WordPress, PHP, WooCommerce
DevOps værktøj
Docker
Andre teknologier
2 forskellige sprog
Tid
Fortsat samarbejde
Kode
12.187 Linjer
Ansvar
Babis Georgopoulos, Erik Lindberg, Tobias Karentius Kromann Dahl

Løsningen er en elegant og responsiv webshop

Nupo og Twentyfour har arbejdet tæt sammen for at få udviklet en ny digital webshop med fokus på at fremme den digitale kundeoplevelse for deres kunder verden over.

Twentyfour har leveret en elegant og responsiv webshop, hvor det nu er lettere for medarbejderne at kontrollere samt mere brugervenligt for deres kunder at navigere rundt.

Twentyfour har bl.a. integreret den nye webshop med Dynamics NAV. Det har resulteret i hurtigere behandling af deres kunder på webstedet samt forenklet Nupos arbejdsgange. Alt sammen via vores egen integrationsplatform; KOEBT.

Resultat

Twentyfour har bygget en digital løsning for Nupo, som gør det nemmere at sælge online. Det brugervenlige CMS gør det let og overskueligt for medarbejderne at kontrollere den nye webshop – bl.a. ved at kunne tilføje nye produkter, billeder og beskrivelser. Nupo kan med deres nye unikke webshop og integrerede platform tilbyde deres kunder en oplevelse, der skiller sig ud fra mængden. Vi er super stolte af at have Nupo som kunde, og vi ser frem til at bidrage til deres vækst i mange år.

left-column-image
right-column-image