fb-head-tag-img
Cases - CMS-baseret hjemmeside

Mond of Copenhagen disrupter branchen for skræddersyede jakkesæt ved at udvikle en integreret digital platform, som anvendes af både kunder og medarbejdere i fysiske- såvel som onlinebutikker

Detailbranchen ændrer sig hurtigt, og det kan være svært for en nyetableret spiller at gøre sig bemærket. Mond of Copenhagen er dog anderledes, idet de har investeret massivt i en fantastisk oplevelse for deres kunder samt et helt unikt system til håndtering af ordremodtagelse i både fysiske butikker og online.

Mond of Copenhagen har set, at der i branchen for skræddersyede jakkesæt har været plads til en ny spiller, som gør tingene anderledes, og de kom til Twentyfour (Tidl. HTML24) med et ønske om at koble oplevelsen for kunderne i de fysiske butikker sammen med oplevelsen for kunderne online.

Mond of Copenhagen ønsker at være blandt de bedste i verden inden for custom tailoring, og de ønsker at gøre jakkesættet til allemandseje. Med den målsætning kom de til Twentyfour, og vi drog sammen på en rejse med målet om at understøtte deres mission digitalt.

Dress to impress med custom tailoring

Forretningsmodellen opstod hos stifterne af Mond of Copenhagen i 2009, hvor det i mange år var populært at tage til asien for at få syet jakkesæt efter mål. Brødrene ønskede at bringe denne service til Danmark.

Mond of Copenhagen har således satset 100% på custom tailoring, som er jakkesæt og skjorter syet efter kundens individuelle mål, behov og ønsker.

Opgaven var at skabe en unik digital kundeoplevelse

I 2017 havde Mond of Copenhagen fokus på at åbne deres tredje butik, hvilket betød at investering i integration af digitale systemer blev en nødvendighed. Mond of Copenhagen ønskede, at det nye digitale system ville understøtte kundeoplevelsen mellem deres webshop og butikker, så de kunne levere og forbedre kundeoplevelsen til hver enkelt kunde.

Mond of Copenhagen søgte efter et digitalt bureau med ekspertise i at udvikle, integrere og automatisere digitale processer og løsninger bl.a. ved at integrere et sammenspil af webshop, fysiske butikker (POS), lager og ordrehåndtering.

Da Twentyfour sidst i år 2017 blev hyret til at bygge Mond of Copenhagens nye platform var opgaven lige så enkel, som den var stor. Nemlig at levere nyt custom POS-system såvel som en ny custom webshop.

Integrationer
Data-integration KOEBT, iSupply
Backend af webshop
WordPress, PHP, WooCommerce
DevOps værktøj
Docker
Andre teknologier
Intercom, Nyhedsbrev, POS, Responsive design, SMS notifikation, Teknisk SEO optimering
Tid
Løbende
Kode
153.689 Linjer
Ansvar
Wirawan, Babis Georgopoulos, Frederik Borgbjerg
left-column-image
right-column-image

Løsningen er en unik digital platform

I et tæt samarbejde med Mond of Copenhagen har Twentyfour udviklet en unik ny webshop og et specialbygget POS-system, hvor kunderne kan designe og personliggøre deres jakkesæt og skjorter. Ligeledes har Twentyfour integreret webshop, POS-system og Mond of Copenhagens leverandørsystem, iSupply. Alt sammen via vores egen integrationsplatform, KOEBT.

Med den nye integration af de mange systemer har Mond of Copenhagen og deres kunder bl.a. mulighed for at følge hvert et skridt på vejen for produktionen af et nyt jakkesæt eller en ny skjorte.

Mond of Copenhagen er i dag Danmarks største udbyder af skræddersyede jakkesæt, og de er med deres nye digitale platform klar til yderligere vækst.

Hvem ved – måske venter udlandet?

Resultatet

Twentyfour byggede en samlet løsning for Mond of Copenhagen. Det brugervenlige CMS gør det let og overskueligt for medarbejderne at tilføje nye produkter, billeder og beskrivelser til deres webshop. Mond of Copenhagen kan med deres nye unikke webshop, POS-system og integrerede platform tilbyde kunden en oplevelse, der skiller sig ud fra mængden. Vi er super stolte af at have Mond of Copenhagen som kunde og ser frem til at bidrage til deres vækst i mange år.

left-column-image
right-column-image