Alt, der kan digitaliseres, vil blive digitaliseret
Det, at digitalisere en virksomhed, vil helt kort sige, at de nuværende processer ændres fra tunge, manuelle processer til optimerede, digitale processer. Digitalisering går altså på at omfavne nye digitale udfordringer og integrere disse i alle dele af din virksomhed, så du kan give dine kunder den bedst mulige oplevelse.
Uanset om det ved første øjekast vækker angst eller selvsikkerhed hos dig, så kan vi ikke komme udenom, at digitalisering og den digitale transformation ikke længere blot er fremtidssnak – det er den måske vigtigste udfordring, virksomheder står over for.
Digitalisering vil ændre, hvordan du tænker, og hvordan du driver din virksomhed!
Vi bygger på forretningsforståelse
Men hvad så hvis man ikke er født med en smartphone i hånden, eller ens spidskompentencer måske bare ligger et andet sted?
I mange virksomheder står manuelle processer og manglende sammenhæng mellem it-systemer i vejen for vækst. Det skaber flaskehalse og gør det umuligt at skalere forretningen.
Det er oftest her, skoen trykker, når kunder kommer til os for at få hjælp. De har brug for at effektivisere og kvalitetssikre nogle processer, så deres forretningskritiske systemer bliver en konkurrencefordel i stedet for en klods om benet.
Og det er her, vi kommer ind
Vi hjælper nemlig virksomheder, organisationer, institutter og fonde, af alle størrelser, med at digitalisere, optimere og automatisere både simple og komplekse systemer og websites. Det gør vi gennem vores tre ben, der digitaliserer manuelle processer.
1. Webudvikling
De tre områder arbejder både sammen og hver for sig, og de er grundstenen, når du skal digitalisere din virksomhed.
1. Webudvikling
Gennem webudvikling kan vi hjælpe dig med at bygge selve det digitale system.
Uanset om du skal have bygget en lille webshop, have oprettet et selvbetjeningssystem eller have udviklet et ERP system, kan vi hjælpe dig med at løse din digitale udfordring.
2. Integration
For at optimere effektiviteten af dine digitale systemer kan vi hjælpe dig med at integrere disse, så de helt automatisk taler sammen.
Det reducerer det manuelle arbejde, og dermed de manuelle fejl, øger produktiviteten og gør det nemmere at skalere din virksomhed.
3. Vedligeholdelse
Vi ved alle, at tekniske fejl opstår. Og de fleste af os kan nok også nikke genkendende til frustrationen, når teknologien bare ikke virker. Derfor er det ikke nok at oprette et website, webshop eller lignende og derefter få alle systemerne til at snakke sammen. Det skal også vedligeholdes.
Gennem vores automatiserede overvågning sørger vi selvfølgelig for, at dit website og dine systemer hele tiden kører optimalt og bliver opdaterede – så du kan sørge for dine kunder.
Læs f.eks. om vores arbejde for Amnesty Internationals danske afdeling
Dynamics NAV, AX, C5, WooCommerce, NemID, FMK, UniLogin?
Løsningen starter med indledende møder, hvor vi opnår en grundig forståelse for jeres forretning, processer og problemet som skal løses, og endeligt – hvordan vi kan nå det mål med vores digitalisering.
Vores samtaler vil løbende bevæge sig mod valg af kode, platform m.m. Men kodesproget og valg af platformen er af mindre vigtig størrelse. Vi fokuserer på, hvordan vi kan erstatte de tunge arbejdsgange, der holder jer tilbage i dag, med nye og mere værdiskabende processer.
Vores løsninger gør det nemt for dig
Et eksempel er vores løsning til Danske Vandværker. Her har vi integreret website, ERP-system og webshop, hvilket blandt andet har gjort det muligt at digitalisere en stribe ellers tidskrævende arbejdsgange i forbindelse med kursusadministration.
For legetøjsgrossisten GA-Import A/S har vi lavet en løsning med vores integrationsservice KOEBT, som har optimeret både interne processer og kundeservice. Vi byggede en Umbraco-webshop og integrerede den med Microsoft Dynamics NAV – det gør det let for kunderne at bestille. For at afskaffe det gigantiske og dyre papirkatalog udviklede vi en iPad app. Denne bruger sælgerne til at gennemføre bestillinger fra start til slut, når de er på kundebesøg.
Ikke kun ERP-integrationer
Der er uendelige muligheder for dataintegrationer. Foruden vores mange ERP integrationer har vi udført bl.a. Uni-Login-løsninger til Rigsarkivet, Modulus og NemID integration til BUPL samt FMK integration til Apotekeren.dk.
Dagene med tidskrævende dobbeltarbejde er forbi!
Sektorer, vi hjælper
Vi arbejder med institutioner, fonde, fagforeninger og både store- og små danske virksomheder
Fagforeninger, offentlige institutioner, fonde og institutter
Vi har blandt andet hjulpet BUPL, HOD, CS, Rigsarkivet, Sankt Annæ Gymnasium, Danmarks Nationalbank, Voldgiftsinstituttet og Kirk Kapital.
Turistorganisationer, destinationer, eventvirksomheder og hospitality-branchen
Vi har blandt andet hjulpet Greenland Travel, Destination Bornholm, Blast PRO Series, BCHG or DR Koncerthuset.
Grossister, handelsvirksomheder og private virksomheder
Vi har blandet andet hjulpet Løwener, Nupo, Ørsted (tidligere Dong Energy) og F&H of Scandinavia.