Minimer interne ressourcer og forbedre din kommunikation
Gennem selvbetjeningssystemer kan du forbedre din kommunikation med kunder, medarbejdere og/eller samarbejdspartnere samtidig med at du minimerer de interne ressourcer forbundet med kommunikationen.
Selvbetjeningssystemer er et værktøj, der giver dine kunder, medarbejdere og/eller samarbejdspartnere mulighed for selv at finde informationen. Det giver både dem en bedre oplevelse med dit produkt eller service og dig tid til at fokusere på andre værdiskabende aktiviteter.
Integration med dine andre systemer
For at selvbetjeningssystemerne kan skabe mest mulig værdi for dig og dem, der bruger dem, skal de naturligvis være intuitive, matche jeres image – og integreres med eksisterende systemer og websites.
Det er noget af det, vi gør bedst. Vi har hjulpet virksomheder og organisationer såsom Destination Bornholm, Grøn Koncert samt forskellige fagforeninger.
Bedste af to verdener
Selbetjeningssystemer giver dine kunder, medarbejdere og/eller samarbejdspartnere øjeblikkelig adgang til de informationer, de søger – uden at de skal have fat i en fra virksomheden. Derudover er det muligt at tilpasse informationen til den individuelle, hvilket vil give en langt bedre oplevelse for den besøgende på sitet.
Ved selvbetjeningssystemer vil du altså skabe hurtigere og bedre service – samtidig med at du minimerer dine omkostninger.
Sektorer, vi hjælper
Vi arbejder med institutioner, fonde, fagforeninger og både store- og små danske virksomheder
Fagforeninger, offentlige institutioner, fonde og institutter
Vi har blandt andet hjulpet HOD, Danmarks Nationalbank og Kirk Kapital.
Turistorganisationer, destinationer, eventvirksomheder og hospitality-branchen
Vi har blandt andet hjulpet Destination Bornholm, Blast Pro Series og DR Koncerthuset.
Grossister, handelsvirksomheder og private virksomheder
Vi har blandet andet hjulpet Løwener og Ørsted (tidligere Dong Energy).