fb-head-tag-img
two-column-image

Vi har brug for dig!

Leder du efter en praktikplads som eventkoordinator? Kickstart din karriere hos Twentyfour! Vi er et københavnsbaseret digitalbureau, der hjælper vores kunder ved at levere digitale løsninger. Vi ønsker at aktivere samfundet omkring os gennem events for at styrke mulighederne for et stærkere netværk og brandgenkendelse. For at udføre dette, har vi brug for dig.

two-column-image

Hvem er Twentyfour?

Vi er et digitalbureau med et team på +35 personer – inklusiv 10+ forskellige nationaliteter.

Vi har dog mange ting ting til fælles. For eksempel ønsket om at være involveret i udfordrende og komplekse projekter og løsninger. Dernæst ønsker vi at skabe værdifulde løsninger til vores kunder samt en fed arbejdsplads for os selv –  med andre ord, vi synes det er fedt at gå på arbejde! Sidst, men ikke mindst, nyder vi at hygge os samtidig med at vi arbejder hårdt – fredagen bliver fx ofte brugt på at nyde en kold øl eller sodavand med vores dejlige kollegaer.

Med andre ord, vi arbejder hårdt og fokuseret, men vi hygger os og har det fedt, mens vi gør det.

Vores praktikprogram

Varigheden af din praktik er 10 uger eller mere – afhængigt af hvilken uddannelse, du er tilmeldt. I løbet af denne periode forventer vi, at du arbejder på fuldtidsbasis. Men bare rolig – uanset hvor kort eller lang din praktikperiode er, brygger du ikke kaffe til nogen. Du bliver behandlet på lige fod med vores faste team, og du kommer til at udføre rigtigt arbejde.

Efter praktikperioden er slut, har vi rigtig god erfaring med praktikanter, der skriver deres afsluttende projekt i samarbejde med Twentyfour.

Bemærk at praktikken ikke er betalt.

Hvad vil du skulle lave?

Eventkoordinatoren er en nyåbnet stilling hos Twentyfour. På nuværende tidspunkt er vi kun lige begyndt at lægge hånd om vores første events, men vi er overbeviste om, at events fra nu af skal være en del af vores forretning og markedsføring. Og det er her, DU kommer ind i billedet! Ved at have dig ombord sigter vi mod at kunne fortsætte planlægningen og organisere forretningsevents både internt og eksternt. Dette vil/kan omfatte: morgenbriefings, foredrag, webinars, netværkevents osv.

Processen vil omfatte at nå ud til enkeltpersoner, samarbejdspartnere og virksomheder for at invitere dem til disse events, arrangere fysiske arrangementer, være til stede under hele begivenheden for at sikre udførelsen til dørs mv.

detail-content-image
detail-content-image

Vi forventer, at følgende vil være nogle af dine arbejdsopgaver:

  • Du koordinerer og håndterer mindst 1 event om måneden. Hvis din praktikperiode er i 6 måneder, håndterer du mindst 6 events.
  • Opret materiale og indhold til begivenheden.
  • Ansøg om finansiering eller organiser sponsorater, hvis det er muligt, for at få et stærkere økonomisk fundament for håndtering af begivenheder.
  • Sørg for, at vi bliver fundet gennem marketingrelaterede aktiviteter og kommunikation på sociale medier og relevante platforme.
  • Håndtering af marketingrelaterede aktiviteter og kommunikation på sociale medier og relevante platforme – så vores events bliver fundet.
  • Find og book foredragsholdere mv. og håndtering af kommunikationen med dem.
  • Find og inviter gæster, kunder og samarbejdspartnere og koordiner og kommuniker med dem.
  • Følg op og kommuniker med gæsten efter udførelsen.
  • Håndter den aktuelle begivenhed. Sørg for, at lokation er klar med alt relevant såsom:
    • Opsætning af stole, møbler.
    • Opsætning af scene eller lignende for foredragsholderne.
    • Sørg for, at alt IT virker perfekt – projektor, switcher, lyd osv.
    • Organiser mad, kaffe, drikkevarer osv.
    • Sørg for, at vi filmer begivenheden, så vi kan bruge den til at følge op på såvel relevant marketingrelateret materiale i fremtiden.
    • Sørg for, at vi filmer begivenheden, så vi kan bruge materialet til at følge op ift. marketingrelateret materiale i fremtiden.

Vi forventer, at følgende vil være nogle af dine arbejdsopgaver:

  • Du koordinerer og håndterer mindst 1 event om måneden. Hvis din praktikperiode er i 6 måneder, håndterer du mindst 6 events.
  • Opret materiale og indhold til begivenheden.
  • Ansøg om finansiering eller organiser sponsorater, hvis det er muligt, for at få et stærkere økonomisk fundament for håndtering af begivenheder.
  • Sørg for, at vi bliver fundet gennem marketingrelaterede aktiviteter og kommunikation på sociale medier og relevante platforme.
  • Håndtering af marketingrelaterede aktiviteter og kommunikation på sociale medier og relevante platforme – så vores events bliver fundet.
  • Find og book foredragsholdere mv. og håndtering af kommunikationen med dem.
  • Find og inviter gæster, kunder og samarbejdspartnere og koordiner og kommuniker med dem.
  • Følg op og kommuniker med gæsten efter udførelsen.
  • Håndter den aktuelle begivenhed. Sørg for, at lokation er klar med alt relevant såsom:
    • Opsætning af stole, møbler.
    • Opsætning af scene eller lignende for foredragsholderne.
    • Sørg for, at alt IT virker perfekt – projektor, switcher, lyd osv.
    • Organiser mad, kaffe, drikkevarer osv.
    • Sørg for, at vi filmer begivenheden, så vi kan bruge den til at følge op på såvel relevant marketingrelateret materiale i fremtiden.
    • Sørg for, at vi filmer begivenheden, så vi kan bruge materialet til at følge op ift. marketingrelateret materiale i fremtiden.
two-column-image

Vi er her, hvis du får brug for os

Selvom du får det fulde ansvar for hele planlægnings- og udførelsesprocessen, vil du altid kunne få hjælp fra vores dejlige kolleger i salgs- og marketingteamene, som ligeledes hjælper dig gennem hele dit praktikophold. Din kontaktperson vil være Rasmus, der er Partner og Head of Account Management.

two-column-image

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du studerer noget, der handler om service management, event management eller lignende. Disse inkluderer uddannelsesprogrammer som:

  • Service, Hospitality and Tourism Management
  • Sports and Event Management
  • Leisure Management
  • Performance Design
  • International hospitality management
two-column-image

En go-getter, der får ting til at ske

Som person skal du være rationelt tænkende og en god holdspiller – men på samme tid ved du også, hvordan du arbejder uafhængigt, og du er ikke bange for udfordringer. Du skal være proaktiv og klar til at tage ansvar. Desuden vil det være et stort plus, hvis du er en struktureret person og en god kommunikator.

Kort sagt: Du er en go-getter, der får ting til at ske!

Udover dette vil vi gerne se alle mulige perspektiver på hver eneste situation, så din mening vil altid have betydning for Twentyfour. Derfor forventer vi, at du er kreativ og ikke er bange for at sige din mening!

two-column-image

Hvorfor skal jeg få en praktikplads hos Twentyfour?

Her er nogle gode grunde:

  • Vi har et rigtig hyggeligt arbejdsmiljø. Se nogle billeder på vores Facebook-side
  • Vi arbejder med rigtig dejlige kunder som f.eks: Nationalbanken, Mond of Copenhagen, Amnesty International, Eloomi, DR, BUPL, Blast Pro Series osv. Se mere her: twentyfour.dk/cases/
  • Dine kommende kollegaer er super rare mennesker, der holder af at have det sjovt, når vi arbejder. Vi har en uformel tone, mens vi arbejder og hjælper hinanden.
  • Der serveres gratis frokost hver dag, og der er altid en friskbrygget kande med kaffe samt et køleskab fyldt med gode ting, som du kan dykke ned i efter din fornøjelse.
  • Praktikken vil helt sikkert kickstarte din karriere og udvide dit netværk.
two-column-image

Ansøg om praktikopholdet!

Når alt det ovenstående er sagt, forsikrer vi dig om, at dette praktikophold vil være en god mulighed for dig til at starte din karriere inden for eventledelse, samt bidrage til din faglige udvikling.

Ansøg om jobbet ved at sende en ansøgning og dit CV til info@html24.net.

Hvis du har spørgsmål eller tanker omkring denne stilling, er du mere end velkommen til at kontakte os på info@html24.net eller telefonnummer +45 42 41 61 60.