Dynamics NAV og WooCommerce integration: Løwener forbedrer kundens oplevelse og minimerer administrative opgaver gennem digitalisering
Fra 1889 til 2019
Løwener er en velrenommeret dansk virksomhed, som er leverandører til store danske og udenlandske industrivirksomheder. I 130 år har Løwener handlet og leveret industriprodukter, maskiner og løsninger til industrivirksomheder, entreprenører, auto- og transportbranchen samt den offentlige sektor i Danmark og internationalt. Løwener er i høj vækst og stræber efter at levere produkter af højeste kvalitet til deres kunder.
Centralt for en digital vækst
Løwener søgte et digitalt bureau, der kunne overtage og videreudvikle deres nuværende hjemmeside. Målet var at skabe et brugervenligt website med tilhørende webshop og automatisere så mange interne processer som muligt.
Automatiseringerne skulle ske ved at integrere Løweners webshop (WordPress + WooCommerce) med deres ERP (regnskabssystem) Dynamics NAV (Navision). Således kan virksomheden fokusere på deres kerneaktiviteter og undgå yderligere manuel tastearbejde.
Siden Twentyfour (Tidl. HTML24) overtog hosting og udvikling af Løweners webshop, har vi bygget:
- Integration mellem WooCommerce og Dynamics NAV.
- Forbedring af det eksisterende website i webshoppen.
- Teknisk SEO optimering.
- Responsivt design af hjemmesiden.
Målet var at skabe en dynamisk B2B webshop med hurtig adgang til produkter og anden vigtig information. Således kan virksomheden yde bedre kundeservice og opbygge et stærkt forhold med deres kunder. Integrationen mellem WooCommerce og Løweners ERP system Dynamics NAV (Navision) sparer medarbejderne meget repetitivt arbejde ved at minimere gentagne administrative opgaver.
Resultatet
Den nye B2B webshop har til formål at give Løwener en effektiv måde, hvorpå de kan vækste digitalt med minimale omkostninger. Som følge heraf kan virksomheden udnytte mulighederne i det digitale marked og optimere deres salgsproces.
Automatisering af arbejdsgange
Twentyfour udviklede en API-integration mellem Løweners webshop (WordPress + WooCommerce) og deres ERP-system Dynamics NAV (Navision), som automatiserer kommunikationen mellem de to systemer.
Oplysninger om produkter, salg, lagerstatus, pris m.m. bliver automatisk synkroniseret mellem webshoppen og ERP. Dette automatiserer mange manuelle processer, minimere risiko for menneskelige fejl, sikrer korrekt information og sparer tid.