fb-head-tag-img

Vi starter 2021 med et nyt ledelsesteam i Twentyfour

Åbent brev fra stifteren: Ledelsen ændrer sig – og her er mine tanker

Kære alle

Da jeg var barn, plejede jeg at hjælpe min far med at bygge forskellige ting rundt om i huset. Jeg var ikke altid god til det, men jeg elskede at løse problemer med ham.

Senere opmuntrede min far og min mor mig til at prøve at bygge en virksomhed. På det tidspunkt var jeg cirka 12 år gammel. Jeg kan tydeligt huske, at de forklarede mig, hvordan jeg kunne bruge deres faxmaskine til at sende reklamer til lokale virksomheder for at forsøge at sælge webdesigntjenester.

Og det virkede.

Jeg blev foresklet i iværksætteri, software og forretning.

Da jeg blev færdig med universitetet, havde jeg startet flere virksomheder.

Selvom de fleste ikke lykkedes, har hver gang været med til at lægge fundamentet til, hvad der flere år efter blev til HTML.

HTML24 blev startet i min lille lejlighed tilbage i 2010, hvor jeg sad på en computer, der ville slukke, hvis jeg ikke konstant havde en ekstra blæser på den.

Det var gode tider 🙂

På rejsen til, hvad der i dag er Twentyfour, har jeg haft rigtig mange gode oplevelser, mange udfordrende dage, mange stressende tider, mange smil, mange glade øjeblikke og rigtig mange problemer at løse.

Selvom det har været hårdt, er Twentyfour lykkes og har nu eksisteret i mere end 10 år.

Min kærlighed til problemløsning og til at bygge virksomheder er ikke blevet mindre siden, og jeg elsker stadig at gå på arbejde. Selv efter 10 år i det samme job.

Jeg har dog for nyligt indset, at ens stifters job ikke kun er at bygge en virksomhed og få den igennem diverse udfordringer – det er også at indse, hvornår man skal træde af, så virksomheden kan blive endnu større.

Jeg tror, at denne tid langsomt, men sikkert, kommer.

Jeg elsker mit arbejde, og jeg har ingen planer om at træde af, men jeg er også klar over, at jeg måske ikke er den bedste til at drive Twentyfour i al evighed.

Fra i dag har vi sammensat et ledelsesteam, som fremadreddet skal lede virksomheden. Jeg forbliver en del af ledelsen, men jeg vil ikke længere styre den daglige drift.

Og etableringen af det nye ledelsesteam kunne ikke være kommet på et bedre tidspunkt. Jeg skal nemlig på fædreorlov, hvor jeg vil tilbringe et par måneder væk fra kontoret – sammen med min søn og min kone.

Den nye ledelse består af et par få personer. Både gamle og nye.

Rasmus Aagaard vil tage over som virksomhedens ansigt både indadtil og udadtil, da han og Mikkel Strunge som Managing Partners vil være topledelsen i Twentyfour.

Rasmus overgår fra jobbet som Head of Account Management til Managing Partner. Fremadrettet vil han have det øverste ansvar for kunder, salg og vækst af forretningen, og Rasmus har allerede forfremmet Andrius Bendikas til at tage over på rollen som Head of Account Management.

Mikkel Strunge er fortsat ansvarlig for produkter og udvikling – men vil også begynde at uddelegere flere opgaver til de nyligt forfremmede ledere i hans team. Mikkel har forfremmet Dominik Chomicki til at være ansvarlig for vores Boligforeningsweb produkt. Babis Georgopoulos vil være ansvarlig for KOEBT og Triptale og alt relateret til de produkter. Stefan Pehrsson tager det fulde ansvar for vores webudviklingsteam. Nicolai Holm tiltræder ledelsen som Head of Marketing.

Det betyder, at den nye ledelse består af Rasmus, Mikkel, Andrius, Dominik, Babis og Nicolai. Jeg forbliver på teamet – men i en mindre operationel rolle. Under min to-måneders orlov fra Twentyfour, vil Rasmus og Mikkel begge agere i mit sted, når dette er nødvendigt. Rasmus vil være “go-to” personen for alt forretningsrelateret.

Vi har så mange gode mennesker på teamet, og selvom jeg ikke nævner alle her, er det vigtigt for mig, at du ved, at jeg tror på, at vi i øjeblikket har den bedste organisation, vi nogensinde har haft. Den strategistrategi, vi lavede for et par år siden, har lagt fundamentet, som vi i øjeblikket bygger videre på. Vores overgang til større projekter såvel som vedligeholdelse, integrationer og hosting har gjort det muligt for os at levere meget højere kvalitet, mens vi har et mindre stressende arbejdsmiljø.

Jeg tror på, at vi nu er det bedst mulige sted for at komme videre mod vores mission som virksomhed.

Jeg tager på min to-måneders orlov fra den 19. februar, og det er jeg helt tryg i.

Jeg er stadig ikke sikker på, hvad min rolle er fremadrettet. Jeg vil bruge lidt tid på at reflektere over det.

Tak alle for alt det hårde arbejde, der har ført os her til. Jeg ser frem til at se, hvor fremtiden vil føre os.

Alt det bedste.

Bo Møller
Stifter.