fb-head-tag-img
two-column-image

Bruger du C5 til bogholderiet?

Vi har udviklet adskillige integrationer mellem ERP, CRM, webshops og andre systemer. Det er smart, fordi det sparer tid, og det sikrer korrekt data i både C5 og i de resterende systemer.

Det optimerer den interne proces omkring ordremodtagelse.

Har du eksempelvis en webshop i dag, er der ingen grund til ikke at få integreret webshoppen med bogholderiet – og vi har omfattende erfaring med lige præcis den slags projekter.

Hvad er fordelene ved en Dynamics C5 integration?

 

two-column-image

Opsummering af fordelene ved en Dynamics C5 integration

Som nævnt i videoen er vi meget positivt stemte over for at integrere økonomisystemer og webshops. Fordelene er mange:

  • Optimeret proces internt
  • Hurtigere ekspedering for kunder
  • Konstant korrekt data (og dermed nøgletal) i økonomisystemet/C5
  • Billigere administration af bogholderi
  • Mindre risiko for “menneskefejl” som f.eks. at glemme en faktura eller en ordre
  • Automatisk oprettelse af debitorer
two-column-image

Hvilke systemer kan C5 integreres med?

Vi arbejder med mange forskellige systemer og har allerede leveret integrationer til både WordPress, Umbraco, Magento, Dynamicweb og flere andre både danske og internationale systemer.

Konkret er der tale om en proces, hvor vi udveksler data mellem webshop og C5, således at fakturaer, debitorer, produkter og priser synkroniseres automatisk mellem de to. Det betyder, at du kan holde fokus på forretningen og nøgletal uden at skulle bruge energi på manuel opdatering.

Vi har mange års erfaring med integration og har lavet mange succesfulde cases, som vi er meget stolte af!