Forbedret og opgraderet platform som sikrer en bedre kundeoplevelse hos Bella Center
Bella Center er Skandinaviens største kongres-, konference- og messecenter, med lokation i København, Danmark. Bygningen er en arkitektonisk perle og et tydeligt eksempel på skandinaviske designprincipper.
Bella Center kan imødekomme og huse adskillige store udstillinger og events om året. På grund af den travle kalender og diversiteten af begivenhedernes karakter, besluttede ledelsen at opgradere og forbedre sin online platform for udstillere. Tidligere havde udstillere adskillige online platforme som gjorde kundeoplevelsen utrolig tidskrævende, kedelig og samlet set gav en dårlig oplevelse.
For at løse deres udfordring, ønskede Bella Centers ledelse at få et nyt system som kunne forbedre kundeoplevelsen, minimere menneskelige fejl og misforståelser. For at opnå deres ønsker valgte Bella Centeret Twentyfour som samarbejdspartner og leverandør.
Opgaven var at lave en løsning som kunne optimere og forbedre den samlede kundeoplevelse på hjemmesiden
Derfor blev der taget en beslutning om at lave en samlet og noget forbedret platform som bl.a. skulle inkludere en eventkalender, webshop, adgangskorts booking og salg.
Efter en gennemgående samarbejdsproces, fik Bella Center en forbedret platform og mange flere muligheder for at opfylde og støtte alle deres kunders behov. Twentyfour skabte en masse nye funktioner, og derfor kan Bella Center nu får fordele af:
- Tilpasning af messestande efter kundens ønsker.
- Direkte integration mellem Microsoft Dynamics AX og frontend på udstillernes online portal (gennem KOEBT).
- Simplere og hurtigere manuelle processer.
- En moderne præsentation af de udbudte services til udstillere og hvordan de kan forbedre udseendet på deres messestande.
- Minimering af menneskelige fejl.
- Marketing fordele – rebranding, lokalt og internationalt.
- Forbedret kundeservice med en opgraderet brugeroplevelse og mulighed for at oprette flere brugere til samme messestand, med tilvalg om at begrænse adgangen til information.
- Det nye system blev en konkurrencemæssig fordel og et differentierende element på markedet i Skandinavien.
- Omkostningsbesparelser i forbindelse med at forene login til fire systemer i én løsning.
Projektet
For bedst at kunne opfylde Bella Centers unikke krav, og levere et stabilt og skalerbart system, lavede Twentyfour en forbindelse med det nuværende ERP-system (Microsoft Dynamics AX) og KOEBT. KOEBT er en integrationsplatform der overfører information mellem en lang række forbunde systemer. Desuden byggede Twentyfour en ny online platform til udstillere, som gjorde det muligt for dem at konfigurere og tilpasse deres messestand online.
Den nye løsning var designet ud fra, at Bella Centers platform og stande kan tilpasses til specifikke behov afhængigt af eventens arrangører og udstillere. Den information gemmes og overføres gennem KOEBT til Microsoft Dynamics AX. Data gemt i Microsoft Dynamics AX opdateres også på websitet, ifølge de angivne tilladelser.