Slack er et chatting redskab til intern kommunikation med låste og åbne chatrum, privatchat, voice chat mm.
Slack bruges i øjeblikket af 10 millioner brugere og 85.000 virksomheder i mere end 150 lande. Da væksten kun har været eksponentiel siden oprettelsen i 2013, har Slack annonceret sin lancering af aktier i juni 2019.
Faktisk har Slack ændret den måde, som intern kommunikation fungerer inden for virksomheder: færre e-mails og en mere moderne måde at forbinde og dele information med hinanden. Her hos Twentyfour bruger vi Slack som vores samarbejdsmeddelelse instant messaging applikation.
Men Slack er så meget mere end blot en chatter platform. Udvidelserne (bots) har et kritisk sted i Twentyfour, da de automatiserer en hel del processer.
Her finder du en liste over de bots, der har hjulpet os ret meget. Hvis du er interesseret i nogle af vores robotter, så tøv ikke med at sende os en mail ????
1. PIPEDRIVE – instant deal opdateringer
Lykke deles, når din Account Manager channel lyder (pings). Gennem en simpel systemintegration med vores CRM Pipedrive, vises en meddelelse, når en ny aftale er blevet tilføjet eller lukket. Og vores Account Manager chef, Rasmus, poster også automatisk en BOOOM!
Denne bot er ikke bare sjov og leg – den hjælper uhyre meget på både moralen og med deling af informationer på tværs af virksomheden.
2. MARKETING LEADS – Øjeblikkelig lead-sporing
Lykke deles ikke kun i vores Account Managers slack kanal. Det gør det også i vores marketing channel.
Hver gang et lead udfylder vores kontaktformular på vores hjemmeside, vil en bot ikke kun sende os en mail – den vil også sende det i vores marketing channel.
3. BOTEN ANNA – receptionisten
Vores kontor er placeret i samarbejdsområdet 24Labs. Når du deler kontorlokaler med flere virksomheder, er det meget praktisk at have receptionist.
Nu har vi ikke en menneskelig receptionist men en iPad-receptionist, som vores administrerende direktør, Bo Møller, kodede under et af vores hackathons.
Når gæsterne ankommer, vil de tjekke ind på vores iPad-receptionist. På Slack vil alle i vores receptionist channel straks blive informeret af vores receptionist bot om, at gæsten er ankommet.
Naturligvis navngav Bo vores receptionist bot “Boten Anna” – efter det store 2006-hit af Basshunter.
Kontakt os nedenfor, hvis du er interesseret i enten iPad-receptionisten eller Boten Anna.
4. ROBERT DOWNEY JUNIOR – serverovervågning
Lad os introducere dig til Robot Downey Junior; vores serverovervågnings bot.
Robot Downey Juniors mission er at scanne vores kunders hjemmesider hvert 5. minut og lade vores udviklere vide, når en server eller hjemmesiden er nede.
Vores udviklere vil kunne klare det med det samme. Robot Downey Junior har hjulpet os meget med at løse serverproblemer meget hurtigt!
Du er velkommen til at sende os en mail på info@html24.net, hvis du er interesseret i vores Robot Down Junior bot.
5. TOMATO BOT – produktivitetsbooster
Har du oplevet at blive begravet under så mange ting, at du ikke mærker hvor længe, du har arbejdet på en opgave?
Tomat bot vil sætte en 25 min tidsslot for dig, så du kan fokusere dybt på dine opgaver. Når de 25 minutter er gået, vil en besked dukke op på Slack og minde dig om at tage en pause.
Her hos Twentyfour elsker vi automatisering lige så meget, som vi elsker Slacks automatiserede bots. Automatisering kan hjælpe dig med at frigøre en masse tid, så du kan skabe værdi, hvor det betyder mest.
Vi har hjulpet mange organisationer med at automatisere deres processer og forbedre deres produktivitet.
Hvis det lyder som noget, vi kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte os nedenfor!