Selvforstærkende feedback loop i produktudvikling
Før jeg giver mit bud vil jeg lige rose lidt.
Nordic Growth Hackers, som efter min mening er en af de absolut bedste vidensdeling-happenings i den Københavnske tech-scene, fortjener nemlig et shout out. Jeg har deltaget 5-6 gange og det er en super god måde at lære om bl.a. marketing, produktudvikling, vækst og salg.
Faktisk mener jeg det er det bedste arrangement af sin slags i København. Tak for et super event Morten Elk!
Svaret på spørgsmålet har jeg et meget kort bud på i min video som er et udklip fra et arrangement hos Nordic Growth Hackers i 2018.
Klippet er fra min snak om produktudvikling hos Twentyfours søstervirksomhed, Terapeut Booking. I Terapeut Booking udvikler vi et system som bliver brugt af knap 20.000 klinikker på verdensplan så lige netop beslutningsprocessen i forbindelse med udvikling af features/funktioner er meget central. –
Pointen (Til dem der synes min tegning er kryptisk) går på, at man bør fokusere på hurtigt at få noget til markedet, hvorefter markedet så validerer funktionen man har udviklet.
– Bo Møller, Stifter og Adm. Direktør i Twentyfour
Bo Møller og Twentyfour har i mange år arbejdet med it-løsninger og deler gerne ud af viden og erfaring.
Hold dig opdateret og følg Bo Møller på LinkedIn
Er du nysgerrig på hvad vi arbejder med i Twentyfour, så kontakt Rasmus Aagaard, Head of Account Management & Partner på ras@twentyfour.dk og hør, hvad vi kan gøre for dig.