fb-head-tag-img

Hvordan skaber du succes i dit digitale projekt? Det vil vi gøre dig klogere på til det kommende event

Vores kommende event fokuserer på at gøre dit digitale projekt til en succes


Som et digitalt bureau fokuseret på software anerkender vi, at produkter og løsninger ikke er altid er 100% definerbare. Det gør sig i højere grad gældende for digitale produkter, da de ikke altid kan puttes i den samme kasse. Et website er ikke en lagervare – men et komplekst og dynamisk produkt, der skal tilpasses den enkelte kunde.

Men hvordan ved du så, om du er klar til at påtage dig et kæmpe digitalt projekt eller hvilken digital løsning, der skaber mest værdi? Hvordan ved du, hvad der passer bedst til din kunde eller til dit projekt? Hvordan eksekverer du bedst på processen, og er der en opskrift på succes?

Hvis du nogensinde har stillet dig selv disse spørgsmål – eller gør nu, hvor du har læst dem – så har vi løsningen til dig!


Du vil, blandt andet, gå fra vores morgenbriefing med: 

  • Viden; fra tanke til udførelse af et digitalt projekt 
  • Værktøjer til at skabe et overblik over ønskede værdi, behov og udførelse 
  • 5 karakteristika, der hiver dit digitale projekt mod succes

Hvornår er det?

Torsdag d. 22. oktober – noter det i kalenderen allerede nu!


Hvor er det?

Adresse: Strandlodsvej 44, 3., 2300 København S


Agenda

08:45 Ankomst, registrering og kaffe

09:00 Velkomst og kort introduktion

09:10 Opstartsfasen – fra tanker til behov

Når projektet skal i gang, hvor starter man så? Vi vil her snakke om at identificere og konkretisere hvilken værdi og kundeoplevelse, I ønsker at udstråle. Dette leder os hen til at præsentere en proces, der anvendes til at konkretisere hvilken form for digitalt projekt, der vil have størst potentiale og værdi – simpelt og ligetil, så det bliver klart og tydeligt.  

09:50 Pause

10:00 Fra behov til udførelse – hvordan får du kortlagt den direkte vej til et succesfuldt digitalt projekt

Jeres behov er nu afklaret, hvordan får man dette eksekveret efterfølgende? Vi vil kigge på, hvordan prioritetsrækkefølgen af jeres behov går hånd i hånd med salg, kommunikation og budskaber. Hvor kan I for eksempel se, at I skal lægge energien for at forbedre brugeroplevelsen i jeres digitale løsning, og hvor er det ”bare” en unødvendig eller smart gadget. Framework: Hvad vil vi, hvad vil brugerne have, hvad kan vi, hvor skal vi have hjælp fra. Afslutningsvist snakker vi om fem karakteristika, der hjælper jeres digitale projekt mod succes. 

10:45 Afslutning og evt. spørgsmål


Det er gratis at deltage – alt du skal gøre at tilmelde dig.

Gå ikke glip det – klik her for at tilmelde dig

eller send os en mail i feltet nedenfor, og så vender vi tilbage med yderligere informationer.

OBS. Vi holder løbende øje med udviklingen af Covid-19 og følger naturligvis myndighedernes retningslinjer.

Der kommer flere events snart, så stay tuned!