fb-head-tag-img
Cases - CMS-baseret hjemmeside

Sund selvbetjening

Sundhed og livskvalitet. Over det seneste årti er mantraet fuldkomment eksploderet, ikke kun i Danmark, men verden over. Fitnesscentre i hele landet er proppet med hårdt trænende medlemmer fra morgen til aften. Med denne eksplosion er der naturligt brug for mere sundhedsfagligt personale. 

Her kommer At Work ind i billedet. At Work er en virksomhed, som blev dannet i 1992 og deres mission er at fremme sundhed og livskvalitet. Dette gør de ved at uddanne og efteruddanne sundhedsfagligt personale i form af eksempelvis kostvejledere, personlige trænere og massører. 

Deres skole (At Work Skolen) uddanner tusindvis af mennesker om året som alle skal kunne tjekke deres fakturaer, kurser og andet relevant. 

At Work henvendte sig til Twentyfour, for at få lavet en selvbetjeningsplatform hvor deres kunder kunne holde sig opdateret, på alt hvad der var relevant for deres uddannelse.

En løsning til at stramme op

Twentyfour udførte en workshop med At Work, for at skabe bedre forståelse for hvilke funktioner selvbetjeningsplatformen skulle kunne udføre.

Under workshoppen blev det klart, at følgende var vigtigt:

  • Automatisering af administrative processer for at spare tid og penge (eksempelvis fakturering).
  • Udøve bedre kundesupport.
  • Generelt løft af At Work’s digitale opsætning for at kunderne bedre kan finde rundt.

 

Besøg At Work her!

Ansvarlige
Ainy Ahmad (AM), Babis Georgopoulos (Dev), Andreas Drivsholm (Dev) & Christian Jacobsen (Dev)

Projektet

Udfordringen ved at lave en selvbetjeningsplatform til At Work var integrationen.

At Work bruger mange forskellige systemer til at styre deres forretning:

  • E-conomic til styring af regnskab, fakturering mm.
  • Moodle (LMS) som er et undervisningssystem.
  • KnackHQ (Databasesystem).

Heldigvis har vi hos Twentyfour specialiseret os i integration af systemer

Ved at forbinde alle de nødvendige programmer til selvbetjeningsplatformen gennem KOEBT, sikrede vi os at der ikke var knas i maskineriet og at selvbetjeningsplatformen kørte som smurt.

Resultatet

Projektet har resulteret i en selvbetjeningsplatform, hvor At Work’s kunder kan danne sig et overblik vedrørende alt, hvad der har med deres undervisning at gøre. 

Fra fakturaer til information om deres kurser; kunderne kan se det hele. 

Yderligere kan At Work nemt og hurtigt distribuere information ud til alle studerende eller specifikke segmenter af deres skole uden at spilde for meget tid på de administrative dag til dag opgaver.

left-column-image
right-column-image

Workshoppen

Når vi hos Twentyfour indgår i et samarbejde med en kunde, er vi glade for at afholde en workshop sammen med dem. Dette er for at have klar kommunikation om, hvad der forventes af projektet og resultatet for at opnå størst mulig succes med løsningen.

I forbindelse med At Work afholdte vi en af disse workshops, hvor vi bl.a. fandt frem til følgende:

  • En klar forståelse af At Works processer som virksomhed og hvad de havde brug for.
  • Alle forventninger til hvad resultatet skulle kunne, blev afklaret.
  • At Work gennemgik alle deres systemer med Twentyfour, så vi forstod hvordan de fungerede og bedre kunnen integrere dem med selvbetjeningsplatformen.
  • Der blev udformet User Stories, for at opnå større indblik i platformens brugere og deres adfærd.

Værdi for dine penge og din tid

Det værdiskabende ved disse workshops er, hvordan vi assisterer vores kunder med at finde frem til løsninger, som potentielt kan spare dem penge og hovedpiner.

At Work ville eksempelvis gerne bruge HubSpot, men efter nærmere dialog med os fandt vi frem til, at det ikke var nødvendigt, hvilket har sparet At Work:

  • Årlige licens (fra 4000kr. om året for en simpel version til 70.000kr. for en avanceret version).
  • Reduceret projektets kompleksitet og dermed sparet yderligere timer.
  • Sparet tid på ikke at skulle sætte sig ind i et nyt og komplekst system.