fb-head-tag-img

Afholdt webinar om webshoppen og den digitale kunderejse

Har du styr på kunderejsen i din webshop?

Når det kommer til webshops, er det ultra vigtigt, at man som kunde i den digitale butik oplever en sømløs og intuitiv brugerrejse før, under og efter købet. Det er med til at øge salget – men i høj grad også til at sikre kundens loyalitet og efterfølgende tilbagevenden til webshoppen. 

På vores afholdte event om webshoppen og den digitale kunderejse, stillede vi skarpt på, hvordan du skaber eller optimerer kunderejsen i din webshop, så den bliver sammenhængende og sømløs og efterlader kunden med en købsoplevelse, der overgår forventningerne og skaber loyale kunder, der vender tilbage.

Under eventet kom vi bl.a. ind på:

  • Webshops som gør det særdeles godt i deres kunderejse før, under og efter køb – hvad er det, de gør?
  • En brugervenlig webshop udadtil og indadtil.
  • Hvordan du styrker kundens oplevelse på webshoppen og dine interne arbejdsprocesser ved at bygge jeres systemer sammen og undgår tab af data og køb.
  • Webshop-trends i 2021.

Gense vores webinar om webshoppen og den digitale kunderejse

Du kan gense vores afholdte event lige her! ????????

Et stort tak til Frida Hansen fra Visuals by Frida med en super skarp eksekvering! ????

Og lige en sidste ting! Er du interesseret i at vide mere om webshops og hvordan du skaber en god brugerrejse? Så har vi sidenhen været til tasterne og har skrevet et længere blogindlæg med fokus på, hvordan du skaber en konkurrencedygtig webshop – du kan læse indlægget her.