fb-head-tag-img

Produktudvikling, feedback og features

Selvforstærkende feedback loop i produktudvikling

Før jeg giver mit bud vil jeg lige rose lidt.

Nordic Growth Hackers, som efter min mening er en af de absolut bedste vidensdeling-happenings i den Københavnske tech-scene, fortjener nemlig et shout out. Jeg har deltaget 5-6 gange og det er en super god måde at lære om bl.a. marketing, produktudvikling, vækst og salg.

Faktisk mener jeg det er det bedste arrangement af sin slags i København. Tak for et super event Morten Elk!

Svaret på spørgsmålet har jeg et meget kort bud på i min video som er et udklip fra et arrangement hos Nordic Growth Hackers i 2018.

Originale opslag: link

Klippet er fra min snak om produktudvikling hos Twentyfours søstervirksomhed, Terapeut Booking.  I Terapeut Booking udvikler vi et system som bliver brugt af knap 20.000 klinikker på verdensplan så lige netop beslutningsprocessen i forbindelse med udvikling af features/funktioner er meget central. –

Pointen (Til dem der synes min tegning er kryptisk) går på, at man bør fokusere på hurtigt at få noget til markedet, hvorefter markedet så validerer funktionen man har udviklet. 

– Bo Møller, Stifter og Adm. Direktør i Twentyfour

Bo Møller og Twentyfour har i mange år arbejdet med it-løsninger og deler gerne ud af viden og erfaring.

Hold dig opdateret og følg Bo Møller på LinkedIn


Er du nysgerrig på hvad vi arbejder med i Twentyfour, så kontakt Rasmus Aagaard, Head of Account Management & Partner på ras@twentyfour.dk og hør, hvad vi kan gøre for dig.