Forbedret kampagnesite hjælper Lederne med at effektivisere deres leadhåndtering, og med en fast serviceaftale sikrer de, at der altid er høj oppetid og sikkerhed.
Som organisation for ledere er Lederne afhængig af en konstant tilgang af nye medlemmer, og det vigtigste værktøj i det arbejde er kampagnesitet e.lederne.dk. Lederne bruger store ressourcer på at skaffe trafik til siden gennem blandt andet Google-annoncering, og det er derfor afgørende, at siden og tilmeldingsformularen altid fungerer optimalt.
”Oppetiden skal være i top, og vi skal være sikre på, at vi modtager de informationer, som potentielle medlemmer indtaster. Hvis det er nede bare en enkelt dag, er det rigtig kritisk for os, så det er vigtigt, at Twentyfour (Tidl. HTML24) er så hurtige til at reagere, hvis der er behov for det” fortæller Claus Bermann, Digital Marketing Manager hos Lederne.
E-lederne er bygget i WordPress med en Wufoo-formular, der sender information til Ledernes CRM-system. Twentyfour har blandt andet optimeret tilmeldingsformularen, så den også sender informationer med om, hvad personen har søgt på for at finde sitet.
For at sikre at ingen data går tabt, har Twentyfour bygget en ekstra sikkerhedsløsning, som sender data per mail som en backup.
”Det er en lavpraktisk løsning, men det fungerer, og det er det vigtigste for os. Derfor har vi også en serviceaftale med Twentyfour, så de har ansvar for at vedligeholde og opdatere alt det, der skal opdateres, for at sidens oppetid kan holdes høj,” siger Claus Bermann.
Resultat
Samarbejdet med Twentyfour har betydet, at Lederne har kunne forbedre deres leadhåndtering. Alle leads er nu forsynet med information om, hvor de kommer fra, og hvad de har søgt på, hvilket gør det muligt at analysere marketingsindsatsen.