11 websites i én løsning – udviklet og implementeret på rekordtid. NJORD Lawfirm har fået et kreativt og teknisk innovativt site i en konservativ branche.
Hastighed var afgørende, da NJORD Lawfirm i slutningen af 2014 skulle have udviklet et helt nyt website. I løbet af godt to måneder blev firmaet, der er en udløber af det opløste advokatfirma MAQS, rebrandet fuldstændig og lanceret som NJORD Lawfirm – et internationalt advokatfirma med en stærk nordisk og baltisk profil. Det var Advice, der stod bag rebrandingen og pegede på Twentyfour (Tidl. HTML24) som den rette samarbejdspartner, da der skulle udvikles et omfattende WordPress-site.
Den internationale profil var nemlig med til at gøre opgaven ganske kompleks.
”Vi har kontorer i 4 lande, og hvert land har 2 eller 3 sprogversioner, så i alt fik vi faktisk bygget 11 websites, som hænger sammen i backenden. Det var en presset proces, men Twentyfour var hurtige til at reagere og rykke på tingene, når der var brug for det,” siger Katrine Sylvester, kommunikationsansvarlig i NJORD Lawfirm.
I månederne efter lanceringen har NJORD Lawfirm løbende fået lavet ændringer og nye funktioner.
”Man bygger jo ikke et så komplekst website uden fejl, når man ikke engang har tid til en testfase, så det er klart, at der har været noget at samle op på efterfølgende. I den proces har Twentyfour været rigtigt gode til at reagere hurtigt. Selv om de har mange store opgaver, bliver man ikke glemt, og det er vigtigt” siger Katrine Sylvester, som fremhæver Twentyfours evne til at sætte sig ind i kundens verden.
”Advokater kommer fra en nulfejlskultur – de leder helt automatisk efter de små hår i suppen, og Twentyfour har været gode til at forstå, hvor vigtigt det var for os, at alt kom til at fungere perfekt” siger hun.
Resultat
NJORD Lawfirms website ligner ikke det gennemsnitlige advokatfirmas, og det er meget bevidst.
”Vi ville netop ikke ligne de andre, og set med vores branches øjne er det et meget innovativt og kreativt site, og i den proces har Twentyfour i den grad hjulpet os. Blandt andet ved at råde os til at vælge et scrollsite i stedet for det traditionelle format” siger kommunikationsansvarlig, Katrine Sylvester.