Ny moderne hjemmeside til global fødevarevirksomhed
Når man har handlet fødevarer på tværs af kontinenter i over 50 år, fortjener man en hjemmeside, der afspejler det.
BPI A/S, med kontorer i både Europa, Sydamerika og Asien heraf hovedkontor i Gentofte er en international fødevarehandelsvirksomhed, der opererer inden for fire forretningsområder: Bulk Meat, Dairy Ingredients, Foodservice og Retail.
Behov for en moderne løsning
Deres tidligere hjemmeside havde gjort det godt i mange år, men trængte til et frisk pust i både design, teknologi og brugervenlighed.
Som en virksomhed med global rækkevidde og stærke partnerskaber havde BPI behov for en hjemmeside, der kunne matche virksomhedens størrelse, professionalisme og internationale profil.
En opdateret digital løsning
BPI ønskede en hjemmeside, der kunne fungere som et moderne visitkort og samtidig give et indblik i deres mange forretningsområder, produkter og samarbejdspartnere. Og når man driver forretning verden over skal den naturligvis være både på dansk og engelsk.
Hos Twentyfour udviklede vi en ny, moderne WordPress-hjemmeside, der stadig tog højde for BPIs eksisterende visuelle identitet, men med et opdateret look, bedre struktur og højere performance.
Projektet omfattede:
- En komplet redesignet hjemmeside med moderne UX og mobilvenligt design.
- Flersproget opsætning (dansk og engelsk) for at understøtte BPIs internationale aktiviteter.
- Skræddersyede sideskabeloner til forretningsområder, produkter, CSR, karriere og kontakt.
- En filtreringsløsning på produktsider, der gør det nemt at finde specifikke varer og afdelinger.
Resultatet blev en moderne, professionel og brugervenlig hjemmeside, der tydeligt viser, hvem BPI er: en solid og professionel global samarbejdspartner i fødevarebranchen.
Den nye hjemmeside gør det let for besøgende at finde rundt i de forskellige forretningsområder og let for BPI at opdatere indhold. Samtidig kan BPI fastholde deres stærke markedsposition, nu også digitalt.