fb-head-tag-img

Ny administrerende Direktør i Twentyfour

Stifter, Bo Møller, har besluttet at træde tilbage fra den daglige ledelse af Twentyfour, selvom han fortsat vil bidrage til Twentyfours overordnede retning og strategi som bestyrelsesformand. Det er med en enorm grad af ydmyghed, taknemmelighed og stolthed, at jeg nu overtager rollen som administrerende direktør i Twentyfour.

Bo offentliggjorde for nyligt en opdatering på sin LinkedIn om, at han forlader stillingen som administrerende direktør, ligesom han bragte en opdatering på vores blog.

Det hele begyndte i 2010

Bo grundlagde Twentyfour i en lejlighed tilbage i 2010. Parallelt med dette, begyndte jeg min egen iværksætterrejse, hvor jeg startede min egen virksomhed. Her byggede jeg webshops, websites, apps og arbejdede med digital rådgivning. I 2014 sluttede jeg mig til Twentyfour sammen med Bo, som Digital Advisor, hvor jeg leverede strategisk digital rådgivning til vores kunder og tog hånd om nye forretningsmuligheder og salg. Henover tid kom mange nye medarbejdere til, og virksomheden begyndte at udvikle sig hurtigt. Jeg trådte ind i rollen som Head of Account Management, og ledede vores salgsteam, salgsindsats og rådgivningen af vores kunder. I årevis har jeg været ansvarlig for alle vores kunder, og jeg kender næsten hver eneste kunde, vi har i Twentyfour. Det er gennem kommunikation og dialog med vores kunder og teams, jeg befinder mig allerbedst, og jeg elsker det arbejde, jeg udfører på den kommercielle side af forretningen.

Begyndelsen på et nyt årti med et ledelsesskift i ​​Twentyfour

Skiftet i vores ledelse har ikke været en forhastet beslutning, det har været undervejs et stykke tid. I januar 2021 afleverede Bo skibets ror, da han gik i land og tilbragte tid med sin familie på fædreorlov og dermed trådte tilbage som daglig leder af vores forretning. Formelt betød Bo’s orlov, at jeg overtog hans plads ved roret og navigerede skibet i tæt samarbejde med Mikkel Strunge som min co-administrerende partner.

Den fremtidige kurs er sat

Ændringen i ledelsen i Twentyfour vil højest sandsynligt ikke have den store betydning for vores kunder, da vi kører forretningen videre på vanlig vis. Det er dog et stort skridt for Bo og jeg, da han endelig kan tage sig sin frihed til at træde væk fra sin position som kaptajn på skibet og aflevere det i god form. Da jeg har været virksomhedens offentlige ansigt side om side med Bo i en længere periode, vil denne ændring i vores positioner formentlig virke som et naturligt valg for de fleste både medarbejdere og kunder. 

Twentyfour er klar til en ny version 

Jeg kommer ikke til at drive Twentyfour på enmandshånd, men i et tæt samarbejde med Mikkel Strunge, udviklingschef.  Og så har vi en utrolig medarbejderstab bag os, og sammen håndterer vi en lang række kunder, som jeg er oprigtigt stolt af. Jeg vil gøre mit absolut bedste for at fortsætte med at opretholde positionen som en foretrukken rådgiver, leverandør og arbejdsplads.

En dygtig og troværdig afløser til salgsafdelingen

Jeg er meget beæret over at kunne meddele, at Andrius Bendikas, som har været min næstkommanderende i mange år i salgs enheden, vil overtage min tidligere rolle som Head of Account Management. Andrius er officielt ansvarlig for vores salgsteam fremover. Jeg vil gerne benytte lejligheden til at lykønske Andrius med hans nye rolle og ansvar.

Jeg har fulgt Andrius i hans rejse og karriere fra de allerførste trin siden han blev færdiguddannet. Digital Account Manager hos Twentyfour (eller HTML24 som det hed dengang) var Andrius første rigtige job efter hans studie. Andrius startede sin karriere i Twentyfour som praktikant med mig som mentor, og gennem årene har han udviklet sig til en yderst professionel og meget dygtig forretningsmand og digital rådgiver, som jeg personligt er meget stolt af.Andrius er utvivlsomt den helt rette person til dette job, og jeg glæder mig oprigtigt til at følge hans rejse som salgschef og som en vigtig del af vores ledelsesteam. Jeg vil uden tvivl lære noget nyt af ham undervejs. Og forhåbentlig kan den gamle mentor stadig lære ham et trick eller to i ny og næ.

Præsentation af vores nye ledelsesteam

Den vigtigste opgave som leder af en virksomhed er at delegere opgaverne. Derfor har vi som en del af det nye organisatoriske setup etableret et ledelsesteam i Twentyfour. Ledelsesteamet vil være et forum for vidensdeling på tværs af afdelinger, målopfølgninger, fremtidig udvikling og nye forretningsideer. 

Vores ledelsesteam ser sådan ud:

Retningen er sat

Jeg har en solid tro på visionen for vores virksomhed; kursen er sat, og vi er på vej mod nye innovative digitaliseringer, nye projekter og samarbejder, og selvfølgelig en solid vækst i vores forretning. Der vil utvivlsomt være bump på vejen, og udfordringer vi ikke kan forudsige. Men jeg synes, ​​vi er godt rustet til at tage vores virksomhed ind i næste fase.

Som Bo nævnte i sit åbne brev som grundlægger tilbage i februar: “Jeg tror, at vi i øjeblikket har den bedste organisation, vi nogensinde har haft.” Det er jeg helt enig i, og jeg vil gøre mit ypperste, sammen med det nye ledelsesteam for at sikre, at vi løbende er på tæerne og forbliver en attraktiv sparringspartner og samarbejdspartner for vores kunder og en fantastisk virksomhed, som vores medarbejdere trives i. 

Jeg ønsker Bo alt mulig held og lykke med hans nye retning og den nyvundne frihed. Heldigvis er det ikke et farvel, men en ny måde at arbejde på, da Bo fortsætter i Twentyfours bestyrelse. 

Følg med, og kontakt mig gerne for spørgsmål vedrørende vores forretning. Jeg er altid tilgængelig. 

Rasmus Bjørn Aagaard
Administrerende Direktør & Partner