fb-head-tag-img

Afholdt event med Kristina May Pries om det gode købmandskab og branding, der kan ses på bundlinjen

Det gode købmandskab er ikonisk. Et begreb, de fleste af os kender, men som kan variere i betydning, alt efter hvordan det bruges eller opfattes. Har det ændret betydning op gennem tiden, og hvad udgør den gode købmand i en digitaliseret og globaliseret tidsalder? Dét stillede vi i 2021 skarpt på, i vores interviewserie om det gode købmandskab. Her inviterede vi en række af tidens dygtigste købmænd ind til en snak om den gode forretning i øjenhøjde.

Omfatter den moderne tids købmand også bureau- og konsulentverdenen?

Svaret er entydigt, hvis du spørger os i Twentyfour. I vores optik ligger det gode købmandskab i feltet mellem den oplevede værdi i varen/leverancen hos kunden og den stadig gode forretning hos sælgeren/ ”købmanden”.

Og netop værdiskabelse er én af de ting, vi sætter allerhøjest her i Twentyfour! Kristina May Pries deler samme entusiasme omkring emnet, hvilket hun satte ord på, da hun gæstede vores studie til en snak om det gode købmandskab i september 2021.

Kemi er key i kreative processer

Selvom Kristina May Pries, CEO og Brand strateg i det strategiske designbureau AM Copenhagen og kvinden bag podcasten Design Kan, beskriver sig selv som en ikke-købmand, så er hun drevet af ønsket om at transformere forretninger med den rette brandstrategi. Når hendes og bureauet AM Copenhagen’s løsninger sælger sig selv i dialogen med kunderne, er det fordi, det bliver en øjenåbner for de fleste, at det er essentielt og værdiskabende at definere og eksekvere på sit brand. 

På vores afholdte event med Kristina May Pries, kom vi bl.a. ind på:

  • Hvordan det rette møde mellem mennesker kan føre til vidtrækkende udvikling af forretninger gennem kreative processer.
  • Essensen i en god brandingstrategi – hvad betyder det for bundlinjen?
  • Personlig branding og betydningen af dette.
  • Iværksætteri når det er bedst og bagsiden af medaljen, lesson learned.

Deltagerne på eventet

Kristina May Pries

Kristina May Pries er administrerende direktør og partner i det strategiske designbureau, AM Copenhagen, der består af et dedikeret team af (digitale) designere, strateger og projektledere, som står bag en række betydelige rebrand og visuelle identitetsprojekter for store og mellemstore virksomheder.

Kristina ønsker helt grundlæggende at få design ned i øjenhøjde, så alle ser værdien af design. Fordi design, ligegyldig hvilken form man møder det i, aldrig må blive en elitær øvelse, der kun er tænkt til de få eller er noget som foregår inde bag lukkede døre. Kristina er uddannet designer og kender designprocesserne og tankegangen indenfra.

Gense vores event med Kristina May Pries

Du kan se vores andet interview i serien om det gode købmandskab med Kristina May Pries her! ????????