fb-head-tag-img

Afholdt e-konference med MarketCommunity: Websitet og brugerrejsen

Som led i MarketCommunitys e-konference-serie om websitet og brugerrejsen, blev Rasmus Aagaard i starten af april, inviteret med som første gæstetaler ud af fire. I sit oplæg, havde Rasmus bl.a. fokus på brugerrejsen, kundeoplevelsen og hvordan du afspejler din virksomhedskultur online.

Hvordan påvirker du dine brugere på dit website og din digitale kunderejse?

Websitet og brugerrejsen skal være intuitiv og sammenhængende for dine kunder, og det er ikke kun på den digitale bane. En brugerrejse begynder der, hvor en potentiel kunde har en interesse eller et behov og begynder sin søgning på nettet eks. via en søgemaskine som Google. Brugerrejsen skitserer kundens vej til din virksomhed, kontaktfladen undervejs og det forløb, kunden har, i interaktionen med din virksomhed. Jo mere sømløs og sammenhængende, du formår at gøre denne oplevelse, jo nemmere vil vejen være for kunden fra behov/idé til kontakt/køb.

På eventet kom Rasmus mere specifikt ind på:

  • Eksempler på stærke cases i brugerrejsen før, under og efter kontakt eller køb.
  • Hvordan du forstå og griber de afgørende kontaktpunkter på brugerrejsen og overstiger dine kunders forventninger.
  • Hvordan du afspejler din virksomhedskultur i alt, hvad du gør, virtuelt som fysisk (processen fra A-Z).
  • The devil is in the detail – små tiltag der gør en stor forskel.
  • Hvordan vi skaber en sømløs kundeoplevelse på tværs af vores digitale og analoge kontaktpunkter i Twentyfour.

Gense eventet da Rasmus gæstede MarketCommunity

Du har mulighed for at se vores deltagelse på MarketCommunity’s e-konference om websitet og brugerrejsen her ????????